منچستریونایتد در حال مذاکره پیشرفته با رالف رانگنیک برای سرمربیگری موقت خود تا پایان پایان فصل.

رنگنیک، شخصیت بسیار محترم مدیر سابق فوتبال در RB Salzburg و RB Laipzig، رئیس بخش ورزش و توسعه در لوکوموتیو مسکو است، اما مذاکرات بر سر انتقال به اولدترافورد از روز دوشنبه به سرعت پیشرفت کرده است.

این بازیکن ۶۳ ساله به یونایتد تصریح کرد که تنها در صورتی پیشنهاد قراردادی ۶ ماهه به عنوان سرمربی موقت آنها را می پذیرد که با مشاوره تضمین شده باشد. تا ماه مه ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ ایفای نقش کند. گفته می شود که یونایتد با این شرط موافقت کرده است، که به رانگنیک در تصمیم گیری های مهم فوتبال نقش مهمی می بخشد.

مذاکرات با لوکوموتیو ادامه دارد. رانگنیک در ماه جولای قراردادی سه ساله امضا کرد و خواهان جدایی دوستانه است. یونایتد مطمئن است که لوکوموتیو با آزادی سرمربی سابق اشتوتگارت، شالکه و هوفنهایم موافقت خواهد کرد.

مقامات یونایتد روز دوشنبه با رانگنیک مذاکره کردند و با نامزدهای دیگر از جمله سرمربی سابق مذاکره کردند. ارنستو والورده سرمربی بارسلونا. باشگاه زمانی که اخراج اوله گونار سولسشر یکشنبه گذشته که آنها قبل از گرفتن یک قرار طولانی مدت در تابستان به دنبال یک مدیر موقت می گردند.

رنگنیک از زمان نگهداری قلعه در لایپزیگ در فصل ۱۹-۲۰۱۸ در حالی که باشگاه منتظر جولیان ناگلزمن بود، به عنوان مربی کار نکرد. او قبلاً مدیر فوتبال در RB Salzburg و RB Laipzig بود، جایی که سیستم‌های جوانان و استراتژی‌های جذب آنها را با تبدیل شدن باشگاه‌ها به رقبای عادی اروپایی تغییر داد. او همچنین به‌عنوان تأثیر عمده‌ای بر فلسفه‌های دیگر مربیان آلمانی از جمله یورگن کلوپ، توماس توخل و ناگلزمن شناخته شده است.

رانگنیک فصل گذشته با چلسی بر سر یک نقش موقت صحبت کرد و ماه بعد به تایمز گفت: «گفتم: دوست دارم بیایم و با شما کار کنم، اما نمی توانم چهار ماه این کار را انجام دهم. من مربی موقت نیستم برای رسانه ها و بازیکنان، شما از روز اول “مدیر چهار ماهه” خواهید بود، یک اردک لنگ. این باید چیز خاصی باشد.”

مائوریسیو پوچتینو همچنان علاقه مند به درخشش در یونایتد در تابستان است و با حضور رانگنیک در نقش مشاور او را به تعویق نمی اندازد. پاری سن ژرمن تمایلی به از دست دادن سرمربی خود در اواسط فصل نداشت، اما ممکن است در پایان فصل به توافق برسد.

راهنمای سریع

چگونه برای هشدارهای اخبار ورزشی ثبت نام کنم؟

  • دانلود برنامه Guardian از اپ استور iOS در آیفون یا خیابان گوگل پلی با جستجوی «The Guardian» در تلفن‌های Android استفاده کنید.
  • اگر قبلاً برنامه Guardian را دارید، مطمئن شوید که از آخرین نسخه استفاده می‌کنید.
  • در برنامه Guardian، روی دکمه زرد در پایین سمت راست ضربه بزنید، سپس به تنظیمات (نماد چرخ دنده)، سپس اعلان‌ها بروید.
  • اعلان‌های ورزشی را روشن کنید.

آیا این مفید بود؟

تا از شما برای بازخوردتان تشکر می‌کنم.

پوچتینو در مورد جنبه‌های پروژه PSG، به ویژه هماهنگی یک استراتژی استخدام که به اعتقاد او بیشتر بر امضای نام‌های جذاب متمرکز است تا تشکیل تیمی متناسب با دیدگاه او. او می‌دانست که انتظارات بسیار بالایی که خواهد داشت، اما تحمل آن‌ها را آسان‌تر نکرده است.

یونایتد روز یکشنبه در حالی که مایکل کریک دوباره در استمفوردبریج حضور خواهد داشت، به مصاف چلسی می‌رود. به این دلیل که لوکوموتیو خروج رانگنیک را تحریم کند، مسائل مربوط به مجوز کار ورود او را به تاخیر می اندازد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *