دولت مدارس و تأمین نیازهای آموزش ویژه را کاهش می دهد، کاهش می دهد، و بودجه را کم می کند. ، و سپس با افزایش تعداد تحصیلات در خانه، مقامات شگفت زده می شوند (شوراها در انگلستان ۳۴ درصد افزایش تحصیلات انتخابی در خانه را گزارش کردند، ۲۴ نوامبر)؟ شاید بهتر باشد تیتر شما اینگونه باشد: «۳۴ درصد افزایش در والدین فداکار که شکست‌های دولت را برطرف می‌کنند».
کلر کوارمن
ویندزور، برکشایر

تماشای سخنرانی نخست وزیر غیرممکن بود (طرح سیاسی، ۲۲ نوامبر) بدون یادآوری سخنرانی انگیزشی دیوید برنت به یک سخنرانی مشابه مخاطبان افراد تجاری با چهره سنگی در The Office.
اندرو هوپ
آکسفورد

بازگرداندن مجسمه‌های غارت شده یونانی (بوریس جانسون، ۲۳ نوامبر نوشت: data-link-name=”in body link”>تیله‌های پارتنون هرگز نباید حذف می‌شدند) مطمئناً این تیتر را ایجاد می‌کرد: «جانسون تیله‌هایش را گم کرده است».
دیوید فین تاک
لویز، ساسکس شرقی

جان بک پیشنهادات یک پخش کننده را می خواهد که مسئولیت پاسخگویی را داشته باشد (نامه‌ها، ۲۴ نوامبر). Channel 4 News این کار را مکرر انجام می‌دهد.
Rod Warrington
Upton-by-Chester، Cheshire

مانند بسیاری از خوانندگان (نامه‌ها، ۲۴ نوامبر)، من چند غذای سالخورده در کمد خود دارم، از جمله یک کاسوله اردک، که در پاریس در پاریس خریداری شده است. دهه ۱۹۹۰ من قصد دارم قبل از مرگ آن را بخورم. احتمالاً قبل از آن.
لیز فولر
لندن

درباره هر چیزی که امروز در گاردین خوانده اید نظری دارید؟ لطفاایمیل نامه شما برای ما و برای انتشار در نظر گرفته خواهد شد.


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *