توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰۰ واحد صنفی

توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰۰ واحد صنفی
توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰۰ واحد صنفی

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نظارت‌های ویژه ماه مبارک رمضان از یک هفته گذشته آغاز شده بر همین مبنا واحدهای عرضه کالاهای اساسی نظیر گوشت، برنج، شکر، روغن و… به طور ویژه مورد نظارت قرار گرفته است.

وی از ورود کالاهای اساسی توسط ستاد تنظیم بازار نظیر برنج، مرغ، شکر، گوشت یخ زده و روغن خبر داد و افزود: این اقلام به منظور توزیع در اختیار ۱۰۰ واحد صنفی خواربار قرار خواهد گرفت.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: ۱۲۴۴ تن برنج و یک هزار و ۲۴۴ تن شکر برای توزیع میان مردم استان در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: طی روزهای اخیر شاهد افزایش خودسرانه برنج پاکستانی و هندی بودیم در حالی که نباید این گونه باشد زیرا این برنج‌ها با چهار هزار و۲۰۰ تومانی خریداری شده و حق افزایش قیمت آن را ندارند.

وی عنوان کرد: در این راستا گشتهای مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و پلیس اماکن تشکیل شده و با افراد متخلف برخورد و پرونده‌های آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه ادامه داد: تاکنون ۲۵ پرونده تخلف گران فروشی برنج و شکر توسط گشتهای اتاق اصناف و بیش از ۱۵۰ پرونده توسط بازرسان سازمان صمت تشکیل شده است.

پهلوانی تعداد تیم‌های گشتی تا ۱۵ تیم اعلام وبیان کرد: مردم می‌توانند هرگونه موارد گران فروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ و ۳۸۲۵۸۸۴۰ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افراد متخلف برخورد شود.


منتشر شده

در

کرمانشاه

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *