کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم در زنجان وجود ندارد

کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم در زنجان وجود ندارد
کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم در زنجان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه واحدهای صنفی در استان زنجان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را رعایت می‌کنند، گفت: این استان نسبت به سایر استان‌ها در این زمینه خوب عمل کرده است.

وی اظهار کرد: محدودیت‌های زمانی در استان توسط واحدهای صنفی به خوبی عمل می‌شود ولی باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد و رعایت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان، گفت: این استان در تامین اقلام مورد نیاز مردم موفق بوده و کمبودی در این زمینه در استان زنجان وجود ندارد.

فغفوری با بیان اینکه بازار زنجان خود را به قیمت تنظیم بازار رسانده است، ابراز داشت: قیمت کالاها به خوبی رصد می‌شود و تنها قیمت حبوبات در استان زنجان افزایش یافته است که به زودی این هم رفع می‌شود.

وی به اجرای طرح رزمایش همدلی و مهربانی اشاره کرد و افزود: شرکت ایران ترانسفو زنجان هزار و ۵۰۰ قلم کالا، هیئت رزمندگان استان هزار و قلم کالا بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعتف معدن وتجارت استان زنجان، تصریح کرد: در استان شش واحد تولیدی در بحث تامین اقلام بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کند.

فغفوری با بیان اینکه بیش از ۳۰ بازرس بازار را رصد می‌کنند، افزود: سازمان صنعت و معدن با افرادی که اقدام به گران فروشی بکنند رخورد جدی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *