انتقاد رئیس هیات دوومیدانی آذربایجان از اقدام عجیب فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش خبر برگزاری احتمالی مجمع فوق العاده هیات دوومیدانی استان آذربایجان غربی منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که برخی اعضای مجمع نسبت به عملکرد حسین فهیمی رئیس این هیات انتقاد داشتند و خواستار برگزاری جلسه فوق العاده از سوی فدراسیون بودند.

این در حالی است که عده ای نیز بر این باورند برگزاری مجمع فوق العاده این هیات استانی در تداوم برکناری دو رئیس هیات قبلی استانی و با بهانه عدم شرکت در مجمع انتخاباتی قبلی فدراسیون بود.

حسین فهیمی رئیس هیات دوومیدانی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: قبلاً هم عنوان کرده ام که چون در روزهای اوج کرونا در مجمع انتخاباتی فدراسیون شرکت نکردم سرپرست فدراسیون در تلاش بود که حتماً به نوعی من را متقاعد کند استعفا بدهم. در همین راستا باید حداقل نصف اعضای مجمع برای برگزاری مجمع فوق العاده درخواست می دادند که تنها ۷ نفر امضا کرده بودند که یک نفر هم روز قبل از مجمع امضاء خود را پس گرفت.

وی افزود: البته رئیس مجمع خودش نیز می تواند مجمع فوق العاده برگزار نماید و در واقع این مجمع با درخواست آقای مبینی برگزار شد نه با امضای اعضا! من انتظار داشتم آقای مبینی به عنوان رئیس و عضو مجمع فوق العاده از ابقا بنده خوشحال شوند!

رئیس هیات آذربایجان غربی ادامه داد: ما عملکرد سه ساله مان را در ۱۰ دقیقه توضیح دادیم و اعضای مجمع با تایید و رضایت از عملکرد خوب هیئت برابقای بنده مهر تایید زدند که البته نمی دانم چرا از شنبه هفته گذشته تا امروز خبر نتیجه این مجمع فوق العاده توسط فدراسیون منتشر نشده است.

وی تصریح کرد: قطعاً شرایط سختی برای برخی اعضای مجمع به وجود آمده بود و حتی افرادی که مجبور شده بودند به من رای ندهند پس از ابقای مجددم بسیار خوشحال شدند. من هیچ چیز به دل نگرفتم، البته انتظار رای بیشتری داشتم اما شرایط را درک کردم.

فهیمی عنوان کرد: در مجمع دو نفر مخالف و دو نفر موافق صحبت می کنند که نکته جالب این بود هیچ مخالفی راضی نشد در مجمع علیه من صحبت کند و همین برای من کافی بود.

وی ادامه داد: حالا هم من هیچ چیز از کسی به دل نگرفته ام و همچون سابق تمام تلاشم را برای دوومیدانی استان انجام می دهم و امیدوارم فضای همدلی میان هیات های استانی و فدراسیون باعث شود به این رشته و پیشرفت آن ضربه ای وارد ننماید.

منبع : مهرنیوز

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *