اقدامات انجام شده در شناسایی مستعدین تیراندازی بسیار ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون تیراندازی، حسن رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، نصراله انصاری و علی رحمانیون از مسئولان این حوزه با حضور در فدراسیون تیراندازی با علی دادگر رییس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، ناصر رسولی رییس کمیته استعدادیابی و ایرج فروزان رییس کمیته آموزش دیدار و از بخش های مختلف این فدراسیون بازدید کردند.

رنگرز با بیان فعالیت انجام شده در فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: این فدراسیون با داشتن زیرساخت های مناسب و برگزاری دوره های آموزش، استعدادیابی و المپیاد اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است که می تواند در المپیک ۲۰۲۲ نوجوانان سنگال موفق باشد.

سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: انتظار می رود در المیپاد امسال نیز فدراسیون تیراندازی با شناسایی استعدادها و نخبگان بیشتر گام های موثری در پشتوانه سازی و قهرمان پروری بردارد. فدراسیون تیراندازی در ادوار گذشته با برگزاری این مهم نشان داد پرکارترین فدراسیون در بحث برگزاری المپیاد بوده است.

او با اشاره به بحث آموزش تصریح کرد: در کنار استعدادیابی، فرآیند آموزش بسیار مهم است که با پرورش مربیان خوب میتوان چشم انداز خوبی از ورزش کشور ترسیم کرد.

در ادامه نیزعلی دادگر گفت: فدراسیون تیراندازی با کسب ۶ سهمیه المپیک در بین سایر فدراسیون در صدر قرار دارد و توانسته با این مهم بهترین نتیجه تاریخ ورزش تیراندازی را رقم بزند.

رییس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: این فدراسیون شانس کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ را دارد و انشالله با دعای خیر مردم این سهمیه های بیشتر خواهند شد.

منبع : مهرنیوز


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *