در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

افزایش درآمد کسب و کار

 

افزایش درآمد کسب و کار

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار متفرقه
  • قیمت کل : 600,000 تومان
  • نوع : ارائه
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
  •    یزد یزد
  • 2490 بازدید
  • یزد .
اگر دوست دارید درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید!
اگر برای خودتون کسب و کاری ندارید و دوست دارید برای خودتان کسب و کار را راه اندازی کنید !
اگر رشد کسب و کار شما براتون مهمه !
با افتخار به عنوان مشاور کسب و کار و بیزینس کوچ شما می توانم در خدمت شما باشم .

مشاورهایی که من می توانم در خدمت شما باشم را به شرح تقدیم می کنم.
* مشاوره کسب و کار :
به روشی کاملاً متفاوت کسب و کار خود را راه اندازی و رونق دهید . در جلسات مشاوره مباحثی خدمت شما تقدیم خواهد شد که به جرأت می توانم گفت در هیچ کدام از جلسات مشاوره با این عمق به شما گفته نخواهد شد که این موضوع باعث می شود شما دارای رشد های مقطعی شده و مجدد نزول کنید ولی با فرمول موفقیت کسب و کار من موفقیت شما تمامی نخواهد شد البته 100 درصد به تلاش خودتون ومیزان تمایل شما به تغییر بستگی دارد.
من می توانم از ابتدای کسب و کار شما تا پایان عمر کسب و کار شما با افتخار در خدمت شما باشم و هیج محدودیت زمانی در این خصوص وجود ندارد.
برخی افراد نگران این هستند که آیا بعد از راه اندازی کسب و کار یا توسعه کسب و کار آنها را رها خواهیم کرد که جواب آنها این است که شما مشخص خواهید کرد که تا چه زمانی افتخار مشاوره به شما را داشته باشیم .
من می توانم به شما در تعیین قیمت گذاری حرفه ای ، آموزش پرسنل، هدف گذاری فروش ، تربیت تیم فروش و ... در خدمت شما باشم.
*مشاوره تبلیغاتی:
من می توانم به شما کمک کنم تا بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی را برای محصول و خدمت خودتان را شناسایی و کمترین ریسک را متحمل شوید.
*تنظیم قراردادهای قانون کار:
با افتخار می توانم در خدمت شما باشم تا قراردادهای نیروی کاری خود را به شیوه قانونی تنظیم کنید تا در آینده دچار مشکلات قانونی اداره کار نشوید.
*بیزینس کوچینگ:
در این روش با افتخار می توانم شما را در مسیر موفقیت همراهی کرده تا از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب خود برسید.
*استخدام حرفه ای :
تا به حال برای شما پیش آمده که نیروهای شما پس از مدت کمی و آموزش با شما قطع رابطه می کنند .چون استخدام های شما حرفه ای نیست .به شما کمک خواهم کرد تا بتوانید نیروهایی را استخدام کنید که درصد قطع رابطه کاری آنها کاهش پیدا کند و نیروهای متعهد را استخدام کنید .
*سیستم سازی کسب و کار:
اگر هنوز مجبور هستید هر روز در محل کار خود حاضر شوید و با نیروهای کاری خود دائماً در حال بحث هستید تا کار به شیوه ای درست انجام دهند ؛ به شما آموزش میدهم و در کنارتون هستم تا بتوانید کسب و کار خود را سیستم سازی کنید تا بدون حضور شما در محل کسب و کار ، کسب و کار تون به شیوه عالی کار کند .
*آموزش مدیریت و فروش
من می توانم برای آموزش های مدیریتی و فروش در کنار شما باشم و یک تیم فروش حرفه ای را برای شما سازماندهی کنم . البته به صورت ماهیانه آموزش هایی در قالب دوره های فروش و مدیریت نیز برگزار خواهد شد که افتخار میزبانی شما را خواهم داشت.
*مشاور دیجیتال مارکتینگ
اگر کسب و کار شما هنوز اینترنتی نشده یا در کسب و کار اینترنتی خود دچار مشکل هستید با افتخار می توانم در قالب بررسی وضعیت موجود به شما مشاوره دهم تا بهترین نتیجه را به دست آورید .
*استعداد یابی شغلی
اگر هنوز رسالت شخصی خودتون را کشف نکرده اید می توانم در خدمت شما باشم رسالت وجود خودتون را کشف کرده تا سرعت شما در مسیر موفقیت چندین برابر شود


*روش های مشاوره:
-به صورت تلفنی
-به صورت حضوری

هزینه مشاوره به صورت جلسات یک ساعته محاسبه خواهد شد و هزینه هر جلسه 600هزار تومان است.

محل مشاوره یزد می باشد و در صورتی که درخواست مشاوره در خارج از یزد را داشته باشید با افتخار می توانم در خدمت شما باشم وهزینه ایاب و ذهاب نیز به هزینه مشاوره اضافه خواهد شد و حداق زمان مشاوره برای خارج از یزد 5 جلسه 1 ساعته خواهد بود.

-تلفن تماس جهت رزرو زمان مشاوره 09137231267

مشاور کسب و کار شما جمالی
آدرس مشاهده آگهی :

https://iranamir.com/ads/28938/افزایش-درآمد-کسب-و-کار.html
logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان