۳۷۲هزار نفر درجنوب شرق کشور تحت پوشش طرح کمک مومنانه قرار گرفتند

 

۳۷۲هزار نفر درجنوب شرق کشور تحت پوشش طرح کمک مومنانه قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، سردار محمد کرمی در مراسم رزمایش بزرگ «کمک مومنانه» که به همت قرارگاه قدس نیروی زمینی و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند در ناحیه بسیج زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه به منظور خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده و نیازمند جامعه برنامه ریزی شده که همه مردم کشور می‌توانند کمک کنند و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه رمز این رزمایش امام حسن مجتبی (ع) است ادامه داد: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ولادت امام زمان و اشاره به لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمندی که با شیوع بیماری در سطح کشور و قرنطینه انجام شده آسیب دیده‌اند این رزمایش انجام شده است.

وی در این رزمایش از ایام دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در آن زمان همه مردم با کمک هم دشمن را شکست دادند و حالا نیز با همکاری هم این بیماری را شکست خواهند داد.

وی از حضور دستگاه‌هایی همچون سپاه، بسیج، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، گروه‌های جهادی و مؤسسات خیریه، سازمان بهزیستی، آستان قدس رضوی و … قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه بسیاری از مردم ایران لبیک گویان به فرمایش مقام معظم رهبری پای کار آمده‌اند تا گره گشای نیازمندان باشند.

اهدای ۷۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار در سیستان و بلوچستان

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیز در این مراسم اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۶۷۹ پروژه عمرانی و ۶۵۹ هزار و ۱۱۵پ روژه غیرعمرانی انجام داده است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه اعتبار مجموع این پروژه‌ها بیش از ۱۳۳ هزار میلیارد تومان بوده است است عنوان کرد: این رقم به صورت ویژه در این هزینه شده و چیزی حدود ۷ هزار ۲۹۵پ روژه نیز تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: در طرح کمک مومنانه بیش از ۳۵۰ هزار بسته حمایتی با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در استان توزیع می‌شود که سپاه ۳میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را در این طرح پوشش می‌دهد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس از اهدای ۷۰۰ سری جهیزیه پس از ماه مبارک رمضان به زوج‌های جوان کم برخوردار در سیستان و بلوچستان خبر داد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *