کمک بلاعوض به ساختمان‌های خسارت دیده در حوادث پرداخت می‌شود

کمک بلاعوض به ساختمان‌های خسارت دیده در حوادث پرداخت می‌شود

 

علی اکبر سلطانی نژاد  در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در اوایل مردادماه طبق وعده رییس جمهور، با حضور رییس بنیاد مسکن کشور تعدادی از واحدهای بازسازی شده در شهرستان های کوهبنان و راور افتتاح شد.

وی افزود: به خاطر شرایط پیش آمده در کشور و افزایش تورم، رییس بنیاد با معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت و گو کرده و پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات و بلاعوض را به منازل خسارت دیده ارائه داد.

سلطانی نژاد تصریح کرد: بعد از سفر آقای تابش، پیشنویس را به دولت ارایه دادیم و در کمتر از یک ماه، در روز گذشته مصوبه هیئت دولت را اخذ کردیم که برای تمام واحدهای خسارت دیده در همه حوادث استان ۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت کنیم.

پرداخت کمک بلاعوض به ساختمان های آسیب دیده

وی بیان کرد: علاوه بر کمک بلاعوض، برای هر واحد شهری پرداخت ۱۰ میلیون تومان تسهیلات ۵ درصد و برای واحدهای روستایی ۵ میلیون تومان ۴ درصد اضافه شده و حتی واحدهایی که به اتمام رسیده می توانند این تسهیلات و بلاعوض را دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: در حوادث اخیر در استان هم افزایی کرده و به حاشیه نپرداختیم و به سراغ کار رفتیم که کار با سرعت پیش رفت و امیدواریم در ادامه سریع تر جمع شود.

وی با اشاره به زلزله خیز بود استان کرمان افزود: باید در کرمان منابع را جذب و مقاوم سازی کنیم و در حوادث اخیر بیش از ۱۵ هزار واحد در دستور کار قرار گرفته است.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

کرمان

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *