کشف ۲۲ فقره سرقت در گرمسار

کشف ۲۲ فقره سرقت در گرمسار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق در شهرستان گرمسار با توجه به حساسیت موضوع پیگیری‌های ویژه و جدی پلیس در این راستا آغاز شد.

وی از تشکیل تیم ویژه و تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: مأموران در بررسی‌های نامحسوس خود معتادی سابقه‌دار را حین انتقال ۱۵۰ متر سیم و کابل و ابزارآلات سرقت در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به انتقال متهم به اداره آگاهی و بازجویی‌های فنی و تخصصی صورت‌گرفته، گفت: متهم مقابل ادله محکم و مستندات پلیس به ۲۲ فقره سرقت سیم و کابل و هوایی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان با همدستی چهار تن از دوستانش اعتراف کرد.

میراحمدی به اقدامات اطلاعاتی و تأمینی پلیس در ادامه این پرونده اشاره کرد و افزود: سه تن از سارقان در عملیات‌های جداگانه‌ای شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان این‌که تحقیقات تکمیلی پلیس برای دستگیری عضو دیگر این باند همچنان ادامه دارد، بیان کرد: بنابر اظهارنظر کارشناسان امر اموال سرقتی در این پرونده بالغ بر سه میلیارد ریال ارزش دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده‌اند

۴۶


منتشر شده

در

سمنان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *