کاهش ۴۰ درصدی مطالبات شهرداری اردبیل

کاهش ۴۰ درصدی مطالبات شهرداری اردبیل
کاهش ۴۰ درصدی مطالبات شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف اللهیان عنوان کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مقوله‌ای بسیار ضروری است که همه باهم موظف به رعایت آن هستیم.

وی افزود: در سازمان آرامستان ها، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری اردبیل ابعاد فاصله گذاری اجتماعی تبیین شده و هشدارهایی در این خصوص به رانندگان داده شده است.

شهردار اردبیل مطرح کرد: اجرای فاصله گذاری اجتماعی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست و هر اقدام اجرایی و غیر اجرایی بدون مشارکت و همراهی شهروندان اثرات ناچیزی به همراه خواهد داشت.

لطف اللهیان گفت: مراجعه شهروندان با توجه به گستردگی خدمات شهرداری همواره در شهرداری اردبیل وجود دارد و همانطور که همکاران ما بایستی با رعایت موازین ایمنی و بهداشتی پاسخگوی شهروندان باشند؛ از شهروندان نیز درخواست داریم از مراجعه‌های غیرضروری بپرهیزند.

وی تاکید کرد: از رانندگان تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده از پذیرش مسافر بیشتر امتناع کنند و برحسب پروتکل ابلاغ شده خدمات ارائه دهند.

شهردار اردبیل بیان کرد: اکیپ‌های نظارت، گشت و کنترل در حوزه حمل و نقل عمومی با هدف رعایت کردن فاصله اجتماعی در ایام زیاد شده است، همچنین لازم است تا مشابه این اقدامات در آرامستان ها نیز رعایت شود و از شهروندان استدعا داریم در این مکان‌ها تجمع بیش از حد نداشته باشند.

لطف اللهیان مطرح کرد: امسال استثنائاً به جهت پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و حمایت از شهروندان و کسبه‌ها برای اولین بار شهرداری اردبیل در مطالبات خود ۴۰ درصد کاهش خواهد داد و درصدد هستیم تا به زودی این طرح اجرایی شود.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *