اردبیل پیشتاز در فناوری‌های پیشگیری از کرونا

اردبیل پیشتاز در فناوری‌های پیشگیری از کرونا
اردبیل پیشتاز در فناوری‌های پیشگیری از کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حبیب ابراهیم‌پور اظهار کرد: ساخت دستگاه سه لایه توسط واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل برای استان مرکزی از اقداماتی است که در این ایام در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در پی اعلام نیاز یکی از تولید کنندگان اقلام پزشکی در استان مرکزی، قرارداد ساخت دو دستگاه تولید ماسک سه لایه پزشکی، میان واحد فناور دانه‌های سالم دانه‌های قوی مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل با آنها امضا شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک اردبیل پس از شیوع کرونا در راستای تامین و تولید محصولات فناورانه و نوآورانه پیشرو و پیشتاز بوده است که دستگاه ماسک سه لایه پزشکی یکی از آن موارد می‌باشد.

ابراهیم‌پور افزود: این دستگاه قابلیت تولید ۶۰ عدد در هر دقیقه را دارد و نیاز بخش مهمی از جامعه پزشکی در استان طرف قرارداد را می‌تواند پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: شرکت‌های مستقر در پارک پس از شیوع کرونا با تغییر رویکرد، به تولید محصولات در حوزه پیشگیری از کرونا اقدام کرده‌اند.

رئیس پارک علم فناوری اردبیل تاکید کرد: فعالیت شرکت‌ها و واحدهای مستقر در حوزه مبارزه با کرونا جهادی وخروجی آنها در سطح جامعه ملموس است.

ابراهیم پور بیان کرد: پیشتر فناوران پارک علم و فناوری استان اردبیل موفق به تولید ماسک فیلتردار برای اولین بار در استان اردبیل شده بودند که ساخت دستگاه ماسک سه لایه در ادامه این حضور تاثیرگذار واحدهای فناور در مقابله با کروناست.

۴۶


منتشر شده

در

اردبیل

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *