همکاری ۳۰۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در شهرستان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی شامگاه شنبه در نشست با مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیئت‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، اعضا شعب، کاربران، رانندگان و نیروهای خدماتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با فرمانداری شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند که با احتساب هیئت نظارت، نیروی انتظامی و پشتیبانی این تعداد به حدود سه هزار نفر می‌رسد.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر بیان کرد: رده‌ها، عوامل و دست اندرکاران انتخابات شهرستان بوشهر تعیین و سازماندهی شده‌اند.

وی از فراهم شدن شرایط برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات در سطح شهرستان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از این عوامل از ماه‌ها قبل فعالیت خود را به منظور اجرای انتخابات شروع کرده‌اند و با همکاری همه عوامل، شرایط لازم برای برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات در سطح شهرستان فراهم و مهیا شده است.

جمشیدی بیان کرد: حدود سه هزار نفر در امور اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیت و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند.

فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بوشهر در ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد و از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *