نانوایی‌های متخلف در مشهد پلمب می‌شوند

مصطفی کشتگر، در گفتگو با خبرنگار مهر، از بازرسی نانوایی‌ها بعد از شیوع ویروس کرونا در مشهد خبر داد و گفت: از روز اول شیوع کرونا در مشهد، گشت مشترک با شبکه بهداشت، اتاق اصناف، سازمان صمت, سازمان تعزیرات داشتیم تا هم اطلاعات لازم به نانوایی‌هایی سطح شهر داده شود و هم از تخلفات جلوگیری کنیم.

رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با بیان اینکه ابلاغ رسمی معاونت دانشگاه علوم پزشکی چهار روز قبل به دست ما رسیده است، ابراز کرد: بعد از این ابلاغ، ۱۷۰۰ نانوایی را در سه روز گذشته بازرسی کرده و پوستر متحدالشکلی را برای نصب جهت اطلاع مردم در نانوایی‌ها ارائه کردیم.

وی بیان کرد: قبل از ابلاغ دانشگاه، اطلاع رسانی به صورت روزانه در قالب پیامک، پیام در کانال تلگرامی اتحادیه و یا بازدیدهای حضوری انجام می‌شد ولی از امروز وارد فاز حضوری شده‌ایم و اگر واحدی به رغم تأکیدات قبلی، تخلف داشته باشد، با حضور مقام قضائی پلمب می‌شود.

کشتگر، عدم استفاده از وجه نقد و ضرورت استفاده از دستگاه کارتخوان را از موارد ابلاغی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: اگر واحدی ازکارتخوان استفاده نمی‌کند، باید از فروشنده مجزایی برای دریافت وجه نقد استفاده کند.

وی به پویش نه به وجد نقد در مشهد اشاره کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم که این موضوع را جدی بگیرند. برخی از مردم، کماکان از پول نقد استفاده می‌کنند و باعث مختل شدن روند خدمت‌رسانی نانوایان به مردم می‌شوند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *