موردی از کرونا در زندان‌های استان کرمان نداریم

موردی از کرونا در زندان‌های استان کرمان نداریم
موردی از کرونا در زندان‌های استان کرمان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان امیری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در سطح زندان‌های استان کرمان در حال انجام است و تاکنون هیچ موردی از ابتلاء به کرونا در بین زندانیان استان کرمان نداشته‌ایم.

وی از آماده باش زندان‌های استان کرمان از نیمه اسفندماه سال گذشته خبر داد و افزود: با تمام توان اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از بروز این بیماری در زندان‌ها در حال انجام است.

امیری با اشاره به اینکه ورودی به زندان‌های استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد کاهش یافته است، بیان کرد: همچنین سال گذشته تعداد ورودی به زندان‌های استان کرمان ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر بود؛ این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ حدود ۹ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کرمان از کاهش ۳.۵ درصدی موجودی زندان‌های این استان خبر داد و افزود: سعی در برگزاری جلسات محاکمه به صورت الکترونیکی داریم و به این منظور زیرساخت‌های لازم در زندان‌های کرمان ایجاد شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۸۲۶ دادگاه الکترونیکی طی سال گذشته در زندان‌های استان کرمان افزود: تلاش می‌کنیم تمامی جلسات محاکمه در کرمان به صورت الکترونیکی برگزار شود.


منتشر شده

در

کرمان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *