موج جدید کرونا؛ فوتبال آلمان دوباره بی‌تماشاچی شد

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به افزایش دوباره تعداد متبلایان به ویروس کرونا در آلمان، این کشور که تنها یک ماه پیش درهای ورزشگاه‌های فوتبال را به روی تماشاچی‌ها باز کرده بود بار دیگر حضور آنها را در استادیوم‌ها ممنوع کرد.

موج جدید کرونا؛ فوتبال آلمان دوباره بی‌تماشاچی شد
موج جدید کرونا؛ فوتبال آلمان دوباره بی‌تماشاچی شد

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان بعد از افزایش دوباره موارد ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از این ویروس در آلمان ممنوعیت‌هایی جدید وضع کرد که بخشی از آنها به حضور تماشاچی‌های فوتبال در استادیوم‌ها برمی گردد.

بر اساس این محدودیت‌های جدید، هواداران فوتبال از روز ۲ نوامبر یعنی دوشنبه پیش رو دیگر قادر به حضور در استادیوم‌ها برای تماشای مسابقات نخواهند بود. به این ترتیب دیدارهای این هفته بوندس لیگا که روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود آخرین مسابقات با حضور تماشاچی خواهد بود.

این خبر برای باشگاه‌های انگلیسی هم خبر بدی محسوب می‌شود چرا که چندین باشگاه این کشور اخیراً فشار زیادی به دولت بریتانیا وارد کرده بودند تا مثل آلمان اجازه حضور تماشاچی در استادیوم‌های این کشور را صادر کند. آلمان از حدود یک ماه پیش به باشگاه‌های فوتبال اجازه داده بود در هر بازی حداکثر ۲۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه ها را با تماشاچی پر کنند.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *