منچستریونایتد تغییر شکل داده شده توسط سولسشر برای تاتنهام خیلی خوب بود

یک نکته نگران کننده برای منچستریونایتد باید قوی، بالغ و از نظر تاکتیکی باهوش باشد. نمایشگر فقط امر اجتناب ناپذیر را به تعویق انداخته است. سپیده دم های دروغین زیادی تحت رهبری اوله گونار سولسشر وجود داشته است و در حالی که در مورد نحوه مبارزه تیمش پس از یک هفته وحشتناک چیزهای زیادی برای تحسین وجود داشت، خیلی زود است که بدانیم آیا افشای معایب تاتنهام به معنای برگشتن یک کرنر است. p>

قبل از اینکه کسی بتواند بگوید کار سولسشیر امن است، باید تعداد بیشتری از این بازی ها از یونایتد انجام شود و باید اذعان کرد که این پیروزی با پایان های بالینی کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی مهر و موم شده است. و مارکوس راشفورد، با سطح مخالفان ارتباط داشتند.

این یک تجربه بد برای اسپرز بود ، که زیر نظر مدیر بی انگیزه خود، نونو اسپریتو سانتو، به سمت متوسط ​​بودن سوق داده اند. دنیل لوی، رئیس باشگاه، باید بداند که این ناپایدار است. لوی شعارهای بلندی شنید که از او می خواستند یک بار که راشفورد از روی نیمکت بیرون آمد تا بازی را ۳-۰ در مراحل پایانی بازی کند و همچنین زمانی که او در نیمه دوم لوکاس مورا را با استیون برگوین جایگزین کرد، شوخی های بلندی برای نونو شنیده شد. «تو نمی‌دانی داری چه می‌کنی» یادآوری می‌کند که سولشیر تنها سرمربی مشکل‌ساز نیست.

با این وجود، سولشیر برای بهبود یونایتد پس از شکست یکشنبه گذشته در برابر یونایتد شایسته تقدیر است. لیورپول برای تیم نروژی که تا رده پنجم قرار دارند، سختگیری وجود داشت، اما مهمتر از آن برنامه به خوبی اجرا شده بود. جابجایی به سه خط دفاعی کارساز بود، اولین کلین شیت از آگوست به بعد بود و سولشیر می‌توانست از ارائه بهترین‌های رونالدو که از حضور کاوانی در کنار او در حمله سود می‌برد، بسیار رضایت داشته باشد.

نفر دو کهنه سرباز یونایتد برای مدافعان نونو بسیار زیرکانه بود و برای رونالدو، این یادآوری بود که پرس نکردن توپ توسط این بازیکن ۳۶ ساله همیشه مانعی برای موفقیت نخواهد بود. گل مهاجم، یک رگبار وحشیانه که کمی قبل از نیمه تمام از هوگو لوریس عبور کرد، مانند یک بیانیه بود: به خطر خودت مرا بنویس.

کریستیانو رونالدو منچستریونایتد را به گل رساند. عکس: تام جنکینز/The Observer

این تلاش ویژه ای از رونالدو بود. که پس از انتخاب برونو فرناندز، قانع شد و بعداً در دقیقه ۶۴ با یک پاس ماهرانه دروازه کاوانی را به ثمر رساند.

در آن لحظات سولسشیر می توانست هویت جدیدی را ببیند. در حال شکل گیری، حتی با وجود اینکه سن شراکت کاوانی و رونالدو در مجموع ۷۰ سال است. سرمربی یونایتد مجبور شد پس از یک هفته گمانه زنی های شدید پاسخ دهد. به آینده خود توجه می کند و دیدن او برای تطبیق، با اولویت دادن به استحکام بر استعداد، و تغییر به ۳-۴-۲-۱ به تیمش تعادل و عضله بیشتری نسبت به اسپرز می دهد، دلگرم کننده بود.

تغییرات روی یونایتد که بازی کردن سخت‌تر بود اثر آرام بخش داشت. از طریق اسکات مک تومینای و فرد دو نفره قدرتمند خط میانی سولسشر فکر می کرد مک تومینای بهترین بازیکن زمین است و همچنین از رافائل واران تمجید کرد که پس از بازگشت از مصدومیت در کنار هری مگوایر و ویکتور لیندلوف در خط دفاعی عالی بود. هری کین هرگز اجازه بو کشیدن نداشت.

اسپرز متوسط ​​بودند و بار دیگر کمی خلق کردند. سون هئونگ مین از فاصله نزدیک یک گل به او ارسال کرد و کریستین رومرو یک گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد، اما تیم نونو یک بار داوید دخیا را آزمایش نکرد و وقتی عقب افتادند تعجب آور نبود.

یونایتد دروازه های بهتری ایجاد کرده بود، حرکت کاوانی رومرو و اریک دایر را آزار می داد و آنها پس از ۳۹ دقیقه پیش افتادند. فرناندز که در پست شماره ۱۰ مستقر شده بود، وقت داشت به بالا نگاه کند و توپی باشکوه را روی مدافع چپ اسپرز، بن دیویس، خم کند، که دید عالی از رونالدو داشت که از او جدا می شد و با والی زاویه دار از کنار لوریس می کوبید. p>

اسپرز کار زیادی نمی توانست انجام دهد تا رونالدو را متوقف کند. با این حال، آنها می توانستند با عملکرد کلی خود کارهای بیشتری انجام دهند. هافبک های آنها، الیور اسکیپ و پیر-امیل هویبجرگ، توپ ضعیفی داشتند، کین بی مزه بود و خلاصه نبود دقت زمانی که جووانی لو سلسو فرصتی برای آزاد کردن سون در دقیقه ۵۱ به دست آورد.

یونایتد با اراده بیشتری بازی می کرد، فرناندز دوباره رونالدو را به زمین فرستاد تا لوریس را با گلوله پشت سر بگذارد. اسپرز از دیدن پرچم برای آفساید آسوده شد.

به زودی هواداران اسپرز با تشویق‌های شدیدی روبرو شدند، اگرچه درک اینکه چرا نونو را برای جایگزینی مورا با برگوین مورد انتقاد قرار دادند، سخت بود. . این تصمیم منطقی بود: مورا، مایل اما بی‌هدف در سمت راست، توجه چندانی نداشت.

اما این تعویض باعث بهبود اسپرز نشد. به زودی آنها دو نفر را از دست دادند، فرناندز اسکیپ را دزدی کرد و رونالدو را پیدا کرد. مهاجم کاوانی را آزاد کرد که لوریس را با یک دینک دوست داشتنی شکست داد.

The Five: ثبت نام کنید و ایمیل فوتبال روزانه ما را دریافت کنید.

اسپرز، به رتبه هشتم رسید. راشفورد با دوید و یک سوم از لوریس گذشت و مراحل پایانی با هواداران یونایتد انجام شد که از سولشیر حمایت می کردند. بعد از این همه زمزمه نارضایتی در رختکن، هنوز از او دست برنداشته اند. مهمتر از آن، بازیکنان همچنان معتقدند.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *