مشکلات فراروی جهش تولید در استان زنجان شناسایی و رفع شود

مشکلات فراروی جهش تولید در استان زنجان شناسایی و رفع شود
مشکلات فراروی جهش تولید در استان زنجان شناسایی و رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، رامین میرزایی صبح دوشنبه در جلسه شورای اشتغال زنجان در محل استانداری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید فکر اقتصادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران برنامه ریزی اقتصادی در تمام حوزه‌ها هم داشته باشند، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان، پروژه‌های زیادی برای قرار گرفتن در نقشه راه جهش تولید این استان ارائه کرده بودند که پس از برگزاری جلسات تخصصی تنها ۶۵ پروژه برای این نقشه راه نهایی شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان، گفت: در سال جهش تولید این استان از سوم فروردین ماه جلسات کار گروه جهش تولید را تشکیل داد و این استان برای تحقق شعار سال با برنامه عملیاتی شده وارد شده است.

میرزایی در خصوص واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان به بخش خصوصی، گفت: این مهم در استان بسیار ضعیف است و باید ارتباط با بخش خصوصی تقویت شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از ارائه گزارش خودداری کنند، ابراز داشت: باید استان را به سمت اقتصاد عملیاتی شدن ببریم و در آن صورت به صورت کیفی و کمی گزارش بدهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان، افزود: در سال گذشته جلسات طرح رونق تولید و رفع موانع تولید در استان به خوبی برگزار و توفیقات خوبی هم کسب شده است و در سالجاری هم باید این جلسات با قوت بیشتری برگزار شود.

میرزایی تاکید کرد: باید مشکلات فراروی جهش تولید در استان زنجان شناسایی و رفع شود.


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *