مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی اصفهان فعال شد/ثبت بیش از ۲ هزار تماس

مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی اصفهان فعال شد/ثبت بیش از ۲ هزار تماس
مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی اصفهان فعال شد/ثبت بیش از ۲ هزار تماس

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهرامی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان اصفهان، با بیان اینکه ۳۰۰ نفر پرسنل اداری، ۵۵۰ نفر کارکنان مراکز شبانه روزی و یک هزار و ۷۴۰ نفر بر اساس دستورالعمل‌ها آموزش‌های لازم بهداشتی را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: تمامی پروتکل‌های ابلاغی به کارکنان به صورت حضوری آموزش داده شده و آموزش‌های تکمیلی به صورت غیرحضوری ارائه شده است.

وی ادامه داد: بهزیستی شهرستان در این ارتباط وضعیت مطلوبی دارد و مورد تقدیر مسئولان شهرستان و استان قرار گرفته است؛ تدابیر لازم برای تهیه وسایل مراقبتی و بهداشتی سنجیده و این وسایل تهیه شده است و مشکل خاصی در خصوص ابتلاء کارکنان به کرونا نداشته‌ایم و تنها حدود پنج نفر مبتلا به کرونا در میان کارکنان و افراد حاضر در مراکز بهزیستی شناسایی شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان اصفهان از ارائه پنج هزار و ۱۹۴ بسته بهداشتی ضدعفونی بین مددجویان، مراکز تحت پوشش، کودکان کار و خانواده‌های تحت پوشش خبر داد و تصریح کرد: تعداد مراجعات را با رسیدگی به امور افراد و مراجعین به صورت غیرحضوری و تلفنی کاهش داده است.

وی ادامه داد: هم اکنون مشاوره تلفنی با شماره ۱۴۸۰ فعال شده است که چهار هزار و ۲۹۸ مورد تماس تا کنون ثبت شده است، همچنین سه هزار و ۳۰۴ مورد تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ پاسخ داده شده که ۳۷ مورد هم با مداخله همکاران ما همراه بوده است.

وی با اشاره به افزایش تماس‌ها با اورژانس اجتماعی اصفهان در روزهای اخیر، بیان داشت: از ۲۴ فروردین تا پایان فروردین، دو هزار و ۵۶۸ مورد تماس در بهزیستی اصفهان ثبت شده است که این میزان به اندازه کل تماسهای اسفند و فروردین است، این موضوع باعث نگرانی‌هایی در خصوص بروز مشکلات در خانواده‌ها در صورت استمرار قرنطینه خانگی است.

بهرامی بیان داشت: بر این اساس لازم است تدابیر لازم نیز در این خصوص در نظر گرفته شود و ممکن است تدابیر دولت در کاهش قرنطینه به همین دلایل بوده باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *