مراکز تعویض پلاک شرق استان تهران بازگشایی می شود

مراکز تعویض پلاک شرق استان تهران بازگشایی می شود
مراکز تعویض پلاک شرق استان تهران بازگشایی می شود

سرهنگ علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از بازگشایی مرکز تعویض پلاک شرق استان تهران خبر داد و اظهار داشت: تمام مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور با آمادگی کامل از تاریخ ششم اردیبهشت ماه‬ با اعمال طرح زوج و فرد پلاک، بازگشایی می‌شوند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران بیان داشت: ارائه خدمات برابر مقررات و با لحاظ شرایط منوط به رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک الزامی بوده و بایستی توسط مراجعین رعایت گردد.

وی افزود: مراجعه کنندگان بایستی در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و انجام امور مربوطه صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند و افرادی که عجله و ضرورتی برای تعویض پلاک خودرو ندارند می‌توانند در هفته‌های بعد از بازگشایی به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

سلیمانی گفت: مراجعه کنندگان موظف هستند از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استفاده کنند و برای جلوگیری از تجمع افراد در مقابل غرفه‌ها و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری، فضای مقابل باجه‌ها با استفاده از خط کشی و با فاصله یک متری جداسازی شده است لذا متقاضیان ملزم به رعایت فاصله یک متری از یکدیگر هستند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: صرفاً خریدار و فروشنده مجازند وارد مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شوند و مراجعه کنندگان موظفند در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و یا به دفاتر خدمات خودرویی نوشت افزار مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند (مانند خوکار).

وی عنوان داشت: مراجعه کنندگانی که مهلت اعتبار وکالت نامه‌های آنها به اتمام رسیده است باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه‌ها اقدام کنند و در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا Pos بایستی از تماس مستقیم با دکمه‌ها اجتناب نموده و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند و نشستن در صندلی‌های انتظار با رعایت فاصله‌های مشخص را مد نظر بگیرند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: امیدوارم که همشهریان عزیز به پروتکل‌های بهداشتی صادره ستاد مقابله با کرونا احترام گذاشته و برای سلامتی خود و سایرین در هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی نهایت ملاحظه را داشته باشند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *