مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی: حوادث ناشی از کار در استان مرکزی ۴۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی «محمدتقی آبایی» با اعلام این خبر افزود: در این مدت ۱۲۸ حادثه ناشی از کار در استان مرکزی رخ داده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۴۹ مورد بوده‌  است.

وی در خصوص تعداد افرادی که در استان بیمه بیکاری دریافت می کنند، بیان کرد: ۶ هزار و ۲۴ نفر در استان مرکزی هم‌اکنون مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند و این بیمه در سال جاری برای ۲ هزار و ۵۲۶ نفر از مقرری‌بگیران این استان حذف شده‌است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در رابطه با مراکز فعال کاریابی تصریح کرد: ۱۸ مرکز کاریابی فعال در این استان وجود دارد که در سال جاری یکهزار و ۵۶۵ نفر بیکار از طریق این مراکز به کار گرفته شده‌اند و برای ۶ هزار و ۶۲۲ نفر نیز در جست و جوی کارند.

آبایی هزاوه با اشاره به اینکه۶ هزار و ۴۵۳ نفر از کارگران واحدهای تولیدی استان مرکزی در سال جاری از مزایای بیمه تکمیلی برخوردار شده‌اند اظهار کرد:  امید است این مهم تا پایان سال جاری افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی گفت: بیش از ۱۶ دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد، پنج دوره آموزشی مهارت‌های زندگی برای کارگران استان مرکزی در سال جاری برگزار شده‌است.

۴۶


منتشر شده

در

مرکزی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *