ما و دلواپسانی که داورزنی می‌گفت!

ما و دلواپسانی که داورزنی می‌گفت!
ما و دلواپسانی که داورزنی می‌گفت!

انتشار مصاحبه با محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در خبرگزاری خبرآنلاین یکی از کارهای خوب همکارمان مهری رنجبر بود.خبرنگار حوزه والیبال در مجموعه خبر(خبرآنلاین و خبرورزشی)که یکی از قدیمی هاست،یکی از با تجربه ها و بدون اغراق یکی از بهترین ها در حوزه خودش.نیاز به هیچ تعریف اضافه ای هم نیست.
حالا همه به خصوص آنهایی که اخبار والیبال را دنبال می کنند می دانند که انتشار اخبار و مصاحبه های والیبالی در خبرآنلاین زحمات مهری رنجبر است که بدون شک مصاحبه با داورزنی که چند ماهی بود روزه سکوت گرفته بود یکی از آنها بود.
در بخشی از مصاحبه با رییس فدراسیون،داورزنی اشتباهی لپی انجام داده و به جای اینکه بگوید تیلیه سرمربی فرانسوی پاناسونیک ژاپن،به صورت خیلی غیر عمدی گفت سامسونگ ژاپن.اشتباهی که هر کسی ممکن است آن را انجام بدهد.
داورزنی در بخشی از این مصاحبه هم از یک سری دلواپس نام برد که نگران همه چیز هستند! احتمالا نگران همه چیز غیر از خودشان.وقتی داورزنی این حرف را زد گمان نمی کردیم که این حرف های او خیلی زود مصداق پیدا کند.
در شرایطی که داورزنی با هیچ رسانه ای حرف نزده است ظاهرا این ماجرا چندان به مزاج خیلی از همان دلواپسان خوش نیامده است و همین اشتباه لپی او را ابزاری قرار داده اند برای اینکه مصاحبه کننده و خبرآنلاین را مورد انتقاد قرار بدهند!
زیاد قصد کش دادن ماجرا را ندارم اما باید به این دوستان دلواپس در یک سری از شبکه های مجازی و مثلا تخصصی والیبال بگویم که مهری رنجبر نام شناخته شده ای در دنیای رسانه،خبرنگاران ورزشی و رشته تخصصی والیبال است.بدون شک تخصص او،کارآمدی اش و تجربه ای که حاصل سال ها تلاش بی وقفه اش بوده بیشتر از مجموع همه کسانی است که کانال های اینچنینی را در فضای مجازی مدیریت می کنند.
چه خوب است اگر نقدی قرار است وارد کنید بدون اسم بردن از رسانه،نام همکار و اشتباهی که انجام شده با خود او یا با رسانه مورد نظر برای اصلاح خبر تماس بگیرید و …نه اینکه این طور بی رحمانه بتازید و همکار خودتان و عملکردش را زیر سوال ببرید.
امید است که در فضایی بهتر همه اعضای خانواده والیبال در کنار هم فقط برای رشد و تعالی این رشته گام بردارند تا دیگر هیچ کسی در این خانواده نگران دلواپسان نباشد.

۲۵۱ ۲۵۱

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *