لاپورتا: تحریک رئال؟ جنبه شوخی پرز بالاست

 

لاپورتا: تحریک رئال؟ جنبه شوخی پرز بالاست

 

به گزارش “ورزش سه”، هفته گذشته بود که خوان لاپورتا رسما خبر از نامزدی اش برای ریاست باشگاه بارسلونا داد. او بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ رئیس باشگاه بود و توانست بارسلونا را به یک قدرت بزرگ و در مقطعی مطلق در دنیای فوتبال تبدیل کند.

لاپورتا که یک بار سال ۲۰۱۵ انتخابات را به جوزپ ماریا بارتومئو باخت، اکنون با هشت نفر دیگر برای رسیدن به ریاست باشگاه رقابت دارد. انتخابات قرار است ۵ بهمن ماه برگزار شود.

لاپورتا دیروز در حرکتی عجیب و جالب یک بنر تبلیغاتی عظیم از خود را در ۱۰۰ متری ورزشگاه برنابئو نصب کرد. یک سوی یک ساختمان در منطقه چامارتین مادرید توسط این بنر اشغال شده و روی آن نوشته شده است:« دوست دارم دوباره ببینمت.» لاپورتا در حساب توئیتر خود نیز نوشت:« سلام مادرید.»

این اتفاق به سرعت در شبکه های اجتماعی بازتاب یافت و با استقبال هواداران بارسا روبرو شد. آنها رویاپردازی می کنند که با بازگشت لاپورتا، بارسا بتواند همچون یک دهه پیش، از رئال سبقت بگیرد.

لاپورتا در توجیه این حرکت خود گفت:« این ایده رئیس کمپین انتخاباتی من بود و از او متشکرم چون بازتابش مثبت بوده است. در هر صورت برخی اعضای باشگاه که می توانند رای بدهند، در مادرید ساکن هستند و من هدفم تحریک باشگاه رئال مادرید و هوادارانش نبود و این صرفا یک ایده تبلیغات برای انتخابات بود. می خواستم نشان دهم که هدفم بازگرداندن غرور به هواداران بارسلوناست و اینکه دوباره می توانند به من اعتماد کنند.»

لاپورتا ادامه داد:« می دانم که فلورنتینو پرز(رئیس رئال) این حرکت را از دید ورزشی می بیند و جنبه شوخی او هم بالاست. اگر پرز هم این حرکت را در بارسلونا تکرار کند، نمی دانم واکنشم چه خواهد بود ولی احتمالا به دید شوخی نگاه خواهم کرد.»

در این بین واکنش ویکتور فونت رقیب جدی لاپورتا در انتخابات هم جالب بود. او گفت:« با نصب این بنر در شهر مادرید، لاپورتا تبدیل به سوژه رسانه ها شده و برای او اتفاق مثبتی است ولی در واقعیت نمی توان با این کارها برنده انتخابات شد. نمی توان مشکلات ورزشی و اقتصادی بارسا را با نصب بنر مرتفع کرد. باید پروژه داشت و اعضای باشگاه را با پروژه های تان قانع کنید.»


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *