فعالیت یکسره بازارهای روز کوثر اصفهان در ماه رمضان

فعالیت یکسره بازارهای روز کوثر اصفهان در ماه رمضان
فعالیت یکسره بازارهای روز کوثر اصفهان در ماه رمضان

حسین هاشمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم‌های بازرسی و نظارت بر بازارهای روز کوثر به صورت روزانه گزارش‌های حاصل را به سازمان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و تأمین مایحتاج شهروندان تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمام بازارهای روز کوثر اصفهان در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان با تأمین سبد کالای خانوار سعی کرده است محصولات با کیفیت مطلوب را در بازارهای روز کوثر عرضه کند.

فعالیت بازارهای روز کوثر از ۸ صبح تا ۲۲ شب

معاون بهره برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال از اقلام و کالاهای مصرفی و مواد پروتئینی، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان ساعات کار بازارهای روز کوثر به صورت یک سره از ۸ صبح الی ۲۲ شب است و در این راستا نیز پیش بینی‌های لازم در راستای تأمین کلیه مایحتاج شهروندان صورت پذیرفته است.

هاشمی تاکید کرد: بازارهای روز کوثر در حد توان سعی می‌کند تا رضایت مشتریان خود را حاصل و اجناس مرغوب و با کیفیت و ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌های مشابه را به همشهریان عرضه کنند؛ به همین منظور نظارت‌های پیوسته ای جهت اطمینان از خدمت رسانی مطلوب‌تر به همشهریان توسط تیم‌های بازرسی سازمان صورت می‌پذیرد.

ارائه مواد ضدعفونی کننده در بازارهای کوثر

وی اضافه کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا تمام بازارهای روز کوثر با اهتمام ویژه ای نسبت به تهیه و توزیع کلیه اقلام بهداشتی مورد درخواست شهروندان از جمله پد الکل، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، ژل شست و شوی دست و ماسک تهیه و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

معاون بهره برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تجربه موفق عرضه مایحتاج عمومی شهروندان به شکل غیر حضوری از طریق سامانه تلفنی ۳۵۵۳ اظهار داشت: این سامانه به دلیل حفظ سلامتی شهروندان و لزوم قرنطینه خانگی با توجه به شیوع ویروس کرونا از یک ماه گذشته تا کنون آغاز به فعالیت کرده و با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه مراجعات حضوری شهروندان به قوت خود باقی است، افزود: در تمام بازارهای روز کوثر، اقداماتی از قبیل تب سنجی، ضدعفونی نمودن دست، تحویل ماسک و دستکش و همچنین هشدارهای مربوط به فاصله گذاری فیزیکی و عدم تجمع به منظور حفظ سلامت و اطمینان خاطر مشتریان به صورت مستمر و روزانه در حال انجام است.

هاشمی در پایان از شهروندان درخواست کرد: در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات و فروش کالاهای مورد نیاز نظرات، انتقادات و شکایت‌های خود را از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره ۳۰۰۰۱۳۹۰۹۰ ارسال و یا با شماره تلفن ۳۲۶۸۴۴۰۸ تماس حاصل کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *