فدراسیون والیبال ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را کسر کرد

فدراسیون والیبال ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را کسر کرد
فدراسیون والیبال ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را کسر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام باقی ماند. باشگاه سایپا به بازیکنان خود اعلام کرد این باشگاه ۷۰ درصد قرارداد را پرداخت و ۳۰ درصد نیز پرداخت نمی‌شود و فدراسیون والیبال نیز ۱۰ درصد سهم خود را نیز دریافت خواهد کرد.

مهدی مرندی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پرداخت قراردادها و ۱۰ درصد حق فدراسیون والیبال گفت: روز شنبه باشگاه سایپا اعلام کرد قرار است فقط ۷۰ درصد قراردادها تسویه شود و فدراسیون والیبال نیز اعلام کرده است ۱۰ درصد حق خود را دریافت خواهد کرد در صورتی که شنیده بودیم فدراسیون حق خود را می بخشد!

لیبروی تیم والیبال سایپا ادامه داد: با توجه به اتفاقات رخ داده و نیمه تمام باقی ماندن مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا بازیکنان متضرر شدند و حال نیز قرار است ۷۰ درصد قرارداد پرداخت و ۳۰ درصد باقی بماند. از ۷۰ درصد نیز فدراسیون ۱۰ درصد خود را برداشت خواهد کرد، ۱۵ درصد نیز برای مالیات کسر خواهد شد و حدود ۴۵-۴۰ درصد برای بازیکن باقی می‌ماند که این به ضرر بازیکنان است؛ دیگر هم نمی‌توان کاری انجام داد و ظاهراً تصمیم گرفته شده است.

مرندی در پایان گفت: دلمان به این خوش بود که فدراسیون با توجه به شرایط ۱۰ درصد را ببخشد اما با اعلام باشگاه ظاهراً ۱۰ درصد سهم فدراسیون نیز کسر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *