شوخی لایپزیش با آتالانتا: می‌دانیم چه حالی دارید

شوخی لایپزیش با آتالانتا: می‌دانیم چه حالی دارید

به گزارش “ورزش سه”، آتالانتا دیشب در زمین خود در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا میزبان لیورپول بود ولی با شکست سنگین ۵-۰ بدرقه شد. درخشش دیوگو ژوتا که در این بازی هت تریک کرد و دو گل دیگر از طرف محمد صلاح و سادیو مانه کافی بود تا تیم ایتالیایی در خانه اش شکست تحقیرآمیزی را تجربه کند.

حساب توییتری باشگاه آلمانی لایپزیش بعد از شکست سنگین آتالانتا با این تیم ایتالیایی شوخی کرده و البته شکست سنگین خودش در مقابل منچستریونایتد را یادآور شد.

لایپزیش هم اخیرا در لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد شکست ۵-۰ را تجربه کرده بود. هر چند این تیم آلمانی در زمین حریف با این نتیجه شکست خورده بود ولی آتالانتا در خانه خود پذیرای شکست ۵-۰ شد.

بعد بازی دیشب حساب توییتری باشگاه آتالانتا پستس منتشر کرد و با استفاده از ایموجی غمگین از پیروزی ۵-۰ لیورپول در برگامو خبر داد.

واکنش باشگاه لایپزیش به پست آتالانتا: سرتان را بالا بگیرید. ما می دانیم چه حسی دارد (اشاره به شکست ۵-۰ لایپزیش مقابل یونایتد)

تویتر باشگاه لایپزیش به این پست آتالانتا پاسخ داده و نوشت:” سرتان را بالا بگیرید. ما می دانیم چه حسی دارد”. مشخص نیست لایپزیش به دنبال همدردی با باشگاه ایتالیایی بوده، به آنها طعنه زده یا صرفا قصد شوخی با ایتالیایی‌ها را داشته.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *