شماره ۱۰ بارسا را به احترام پدرم بازنشسته کنید

شماره ۱۰ بارسا را به احترام پدرم بازنشسته کنید

 

به گزارش “ورزش سه”، دیه گو مارادونا جونیور فرزند دیه گو مارادونا این رزوها در غم درگذشت پدرش سوگوار است. دیه گو مارادونا هفته گذشته در پی ایست قلبی از دنیا رفت و همه فوتبال دوستان را شوکه کرد.

دیه گو جونیور به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست از ناپل به بوینس آیرس برود تا در مراسم خاکسپاری پدرش شرکت کند.

شماره ۱۰ بارسا را به احترام پدرم بازنشسته کنید

او در مصاحبه با مارکا گفت:« حالم خوب نیست و هنوز نتوانسته ام با درگذشت پدرم کنار بیایم. او خیلی جوان از دنیا رفت. نمی توانستم کنار او باشم چون خودم در بیمارستان بستری بودم. به سختی می توانم بخوابم. چشمانم را می بندم و سپس ذهنم مدام درگیر این اتفاق تلخ می شود.

روی تحت بیمارستان بودم که پیام های زیاد تسلیت را دریافت کردم. به سرعت با آرژانتین تماس گرفتم و پس از چند دقیقه گوشی را برداشتند و خبر را تایید کردند. هنوز نتوانسته ام با مرگ پدرم کنار بیایم.»

ادای احترام مسی:« واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و بی اختیار گریه کردم. ادای احترام بازیکنان ناپولی، خیمناسیا و بوکا که خواهرم دالما در ورزشگاه حضور داشت نیز منقلب کننده بود.»

بازنشسته شدن پیراهن ۱۰:« معتقدم باید پیراهن شماره ۱۰ در تمام تیم هایی که پدرم برای شان بازی کرده باز نشسته شود؛ حتی در بارسلونا. در این تردیدی ندارم. البته این در درجه دوم است و من در ابتدا سخت در تلاشم تا بتوانم با این غم بزرگ کنار بیایم که می دانم کار بسیار بسیار سختی است.»


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *