روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم در کاشان طبخ وتوزیع می شود

روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم در کاشان طبخ وتوزیع می شود

 

 

 

روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم در کاشان طبخ وتوزیع می شود

سرهنگ پاسدار کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه در کاشان همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: تا پایان دهه اول ماه مبارک رمضان بیش از ۹۵۰۰ بسته غذایی در قالب این رزمایش در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی هر بسته غذایی بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، ابراز داشت: یکی از جامعه های هدف توزیع این بسته‌ها نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع کرونا با اولویت افراد غیرمستمری بگیر نهادهای حمایتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲ هزار نیازمند در سامانه مهر کریمانه شناسایی شده اند، تصریح کرد: پیگیری برای تأمین بسته‌های غذایی برای تمامی ۱۲ هزار نفر شناسایی شده در حال انجام است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در افطاری ساده ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین کاشانی و همچنین هیئات مذهبی کاشان و به منظور تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب برنامه افطاری ساده در کاشان انجام می‌شود.

سرهنگ اکبری از طبخ و توزیع روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در شهرستان کاشان در قالب برنامه افطاری ساده خبر داد و افزود: تهیه بسته‌های غذایی و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند در قالب طرح رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان و همچنین‌ریشه کنی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *