روزانه بیش از ۱۳۰ بسیجی در برنامه های مقابله با کرونا حضور دارند

روزانه بیش از ۱۳۰ بسیجی در برنامه های مقابله با کرونا حضور دارند
روزانه بیش از ۱۳۰ بسیجی در برنامه های مقابله با کرونا حضور دارند
احسان مصلی نژاد در گفتگو با مهر اظهار داشت: حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان، از ۱۴ اسفند سال گذشته تا کنون، با همت جهادی در ایام مقابله با ویروس کرونا، نقش مهمی را در سطح شهرستان ایفا کرده است.

وی از حضور فعال بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و گروه جهادی راسخون آن حوزه مقاومت تقدیر کرد و اظهار داشت: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان در برنامه‌های مختلف مبارزه با ویروس کرونا شرکت می‌کنند.

مصلی نژاد در ادامه با اشاره به ضدعفونی کردن روزانه اماکن، معابر و واحدهای مسکونی توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، بیان داشت: در این فرآیند بسیجیان در ۱۵ بلوک، به ضدعفونی منطقه شرق جهرم و بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی می‌پردازند.

وی در ادامه از مصرف روزانه بیش از دوازده کیلو محلول کلر جهت ضدعفونی نمودن معابر و اماکن عمومی، توزیع روزانه ۲۰۰ دستکش، تولید و توزیع روزانه ۵۰۰ ماسک خبر داد و افزود: ۱۳۰ نفر از بسیجیان در قالب گروه جهادی راسخون به این امور مشغولند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) از تهیه ۱۱۴ بسته حمایتی جهت خانوارهای کم بضاعت شهرستان و توزیع آن در شب عید نوروز و مبعث پیامبر اکرم (ص) به ارزش بیست و سه میلیون تومان به همت خیرین نیک اندیش خبر داد و افزود: بسته‌های حمایتی دیگری نیز آماده و در شب میلاد امام زمان (عج) توزیع خواهد شد.

برپایی تورهای ایست و بازرسی، کنترل مبادی ورودی و خروجی و اجرای تست غربالگری در مبادی ورودی، خدمات رسانی به افراد قرنطینه از دیگر اقدامات بسیجیان حوزه مقاومت صاحب الزمان (عج) است که از ۱۴ اسفند سال گذشته تا کنون ادامه داشته است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *