روحانی: به موج دوم کرونا نرسیده‌ایم، آنچه هست موج اول است /۵ استان در شرایط قرمز است /استان‌ها باید همراهی کنند

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: افتخاری برای ما است که پیرو مکتب امام صادق هستیم و در واقع رئیس مذهب شیعه امام صادق است و ان شاالله مردم ما مثل گذشته راه ولایت و مسیر ائمه خدا و پیامبر اسلام را طی خواهند کرد.

وی افزود: در این ایام که ما در سه جبهه مبارزه می‌کنیم؛ مبارزه با استکبار از یک سمت، مبارزه با کرونا از سمت دیگر و مبارزه با بیکاری. در زمینه مبارزه با بیماری بحمدالله در اکثر استان‌ها شرایط، شرایط مهار این بیماری است، اما متاسفانه در ۵ استان در شرایط قرمز هستیم و باید این دوره را بگذرانیم.

اهم اظهارات رئیس جمهور را به نقل از مهر و ایسنا بخوانید؛

*بعد از گذراندن دوره پیک در این ۵ استان، ممکن است استان های دیگری هم در دوره پیک باشند، استان‌ها باید همراهی کنند و ما مسیر پیشرفت را در بعضی از استانها از سر گذرانده ایم.

*در جلسه دیروز گفتم و وزیر بهداشت هم تاکید کرد که ما موج دوم در کشور نداریم و آنچه هست موج اول است و پیک آن در برخی از استان‌ها در اسفند، فروردین و اردیبهشت بوده است و در برخی از استان‌ها در خرداد بوده است. احتمال دارد بعد از گذراندن، استان های دیگری در پیک قرار بگیرید.

*{با اشاره به آمار بانک مرکزی}: این آمار نشان می دهد در بخش کشاورزی و صنعت شرایط خوبی داشتیم و همین دو بخش در سال ۹۸ رشد اقتصادی کشور را بدون نفت مثبت کرد. در مجموع رشد اقتصادی در سال ۹۸ مثبت بود.

این خبر درحال تکمیل است…

۲۷۲۷

منبع : خبرآنلاین


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *