دستگیری سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت در کاشان

دستگیری سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت در کاشان
دستگیری سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت در کاشان

سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به چندین فقره سرقت سیم برق در منطقه فاز ۲ ناجی آباد کاشان اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد کاشان با تجزیه و تحلیل ساعات وقوع سرقت و جغرافیای اقدامات مجرمانه انجام شده اقدامات ویژه ای را برای دستگیری سارق یا سارقین انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه سارق در نهایت در هنگام انجام اقدام مجرمانه دستگیر شد، ابراز داشت: طی بازجویی‌های اولیه متهم به چهار فقره سرقت سیم برق در منطقه فاز ۲ ناجی آباد اعتراف کرد.

دستگیری سارق خودرو حین اقدام

فرمانده انتظامی کاشان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از دستگیری سارق خودرو حین اقدام عمل مجرمانه خود در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این سارق حرفه ای در بازجویی‌های انجام شده به پنج فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با اشاره به تلاش مأموران کلانتری ۱۳ خیابان علوی در شناسایی و دستگیری این سارق حرفه ای بیان داشت: این سارق ۲۹ ساله حرفه ای در حین سرقت با مشاهده مأموران قصد فرار داشت که با هوشمندی مأموران دستگیر شد.

سرهنگ پاسدار قربانی با بیان اینکه شهروندان باید توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: بی توجهی برخی از شهروندان و عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از وسیله نقلیه باعث می‌شود که سارقین برای انجام اقدامات مجرمانه خود فرصت عمل کافی داشته باشند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *