حکم پرونده کشف خودروهای قاچاق میلیاردی در استان فارس صادر شد

حکم پرونده کشف خودروهای قاچاق میلیاردی در استان فارس صادر شد

حکم پرونده کشف خودروهای قاچاق میلیاردی در استان فارس صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مبشری افزود: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری ۴ دستگاه خودرو فاقد مدارک گمرکی در یک ملک شخصی واقع در شهر شیراز، مأمورین انتظامی با اخذ مجوز قضائی، خودروهای مکشوفه را توقیف و یک نفر را در این رابطه بازداشت کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای فرد بازداشت شده ادامه داد: پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان ارسال که با احضار متهم به شعبه و بازجویی از وی تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: متهم پرونده در مراحل اولیه بازجویی اسناد و مدارکی را به شعبه ارائه و ادعا کرد که خودروهای را قانونی وارد کشور کرده که با این ادعا، شعبه مذکور مدارک ارائه شده را برای بررسی به گمرک استان ارسال کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مدارک ارائه شده جعلی و فاقد اعتبار بوده و خودروها نیز بدون پرداخت عوارض گمرکی و غیرقانونی وارد کشور شده است.

مبشری از محرز شدن تخلف متهم پرونده خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ۴ دستگاه خودروی مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۴ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *