حادثه رانندگی در کرمانشاه ۴ کشته و زخمی بر جا گذاشت

حادثه رانندگی در کرمانشاه ۴ کشته و زخمی بر جا گذاشت

 

 

 

حادثه رانندگی در کرمانشاه ۴ کشته و زخمی بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری از وقوع یک سانحه رانندگی میان ۳ دستگاه خودرو در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر هم زخمی شدند.

وی افزود: این حادثه شب گذشته (اول اردیبهشت) در محور کرمانشاه – کامیاران و میان سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، پیکان و وانت نیسان رخ داد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان داشت: در این حادثه متأسفانه ۲ نفر از سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ که خانمی ۳۵ و آقایی ۲۸ ساله بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: همچنین ۲ نفر از سرنشینان خودروی پیکان نیز مصدوم و توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی علت وقوع این حادثه مرگبار را طبق نظر کارشناسان، انحراف به چپ خودروی وانت نیسان عنوان کرد.

وی با ابراز تأسف از وقوع این سانحه رانندگی گفت: اگر راننده خودروی وانت به مقررات رانندگی پایبند بود و از سبقت بی مورد خودداری می‌کرد جان ۲ انسان بی گناه گرفته نمی‌شد.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: محور کرمانشاه – کامیاران یکی از پر حادثه ترین محورهای استان است و برخی رفتارهای خطرناک مثل سرعت و سبقت‌های غیرمجاز حوادث جبران ناپذیری مانند حادثه شب گذشته را به وجود می‌آورد، از این رو رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *