ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد

ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد
ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان، حجت الاسلام محمد کاروند از اعلام زمان ثبت نام ۴۳ مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: فعالان قرآنی استان کردستان میتوانند از تاریخ ۶ اردیبهشت لغایت ۱۶ خرداد برای ثبت‌نام از طریق مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir ویا ادارات اوقاف اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: این مسابقات در ۱۰ رشته شامل قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۰ و ۵ جزء، اذان، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی قرآن کریم و تفسیرعمومی قرآن کریم می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند ادامه داد: تفاوت مسابقات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته این است که این مسابقات در مرحله شهرستانی به مرکزیت ۳ شهرستان سنندج، قروه و سقز به جهت ارتقاء سطح کیفی مسابقات استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره ازمسابقات ویژه بزرگسالان است که فقط افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند دراین مسابقات شرکت نمایند و ثبت نام دانش آموزان دراین مسابقات مجاز نمی‌باشد.

مدیرکل اوقاف استان کردستان گفت: با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور، تعیین زمان دقیق مسابقات مرحله شهرستانی بستگی به سنجش شرایط استان به لحاظ مهار بیماری کرونا دارد که متعاقباً زمان دقیق برگزاری آن اعلام می شود.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *