توسعه اقتصادی با ارتباط صنعت و کشاورزی

توسعه اقتصادی با ارتباط صنعت و کشاورزی
توسعه اقتصادی با ارتباط صنعت و کشاورزی

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در جلسه مشترک با خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: بخش صنعت با جهادکشاورزی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، صنعتی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی ارتباط نزدیکی دارند و به هر اندازه هماهنگی بین این دو دستگاه اقتصادی بیشتر باشد، دستاوردهای این همکاری در توسعه اقتصادی استان بیشتر نمایان می شود.
او افزود: البته در استان قزوین بخش کشاورزی و صنعت ارتباط بسیار نزدیکی در زمینه تولید و حل مشکل  مردم، بهره برداران و سرمایه گذاران دارند .
خمسه در ادامه با اشاره به نقش شهرک های صنعتی در هدایت سرمایه گذاران در نواحی و شهرک های صنعتی استان گفت: هدایت سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در  نواحی و شهرک های صنعتی مانع از تخریب اراضی کشاورزی می شود .
او  یادآورشد: جهادکشاورزی ضمن صیانت از ارضی کشاورزی  ازسرمایه گذاری در کلیه بخش ها حمایت می کند.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه ابراز امیدواری کرد در سال جهش تولید ارتباط و همکاری بین دستگاههای اجرایی  شاهد شکوفایی اقتصاد استان و کشور باشیم .
در این جلسه خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از ظرفیت شهرک های صنعتی برای جذب سرمایه گذار مطالبی بیان کرد .

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *