از یک هزار و ۲۵مورد ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شد

از یک هزار و ۲۵مورد ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شد

از یک هزار و ۲۵مورد ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شد

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با اعلام اینکه درسال۹۸ از یک هزار و ۲۵مورد تخلف ساختمانی جلوگیری شده است گفت: با تلاش واحد اجرائیات و همچنین همکاری دادستانی و نیروهای انتظامی از این تخلفات جلوگیری و با متخلفان در چارچوب قوانین و مقرارت شهرداری ها برخورد شده است.
بهنام زاده به آمار گزارشات تخلفات ساختمانی درسال ۹۸ اشاره کرد و گفت: گزارشات تخلفات ساختمانی که منجر به تشکیل پرونده در کمیسیون ماده صد در این مدت شده، بیش از ۲۲۹ مورد بوده که برای رسیدگی و بررسی به این کمیسیون ارجاع داده شده اند.
او ادامه داد: همچنین ۷۲۳ مورد ساختمان در حال احداث در منطقه یک که دارای تخلفات ساختمانی بودند از سوی واحد اجرائیات شهرداری قزوین  کارشان متوقف شده است.
بهنام زاده با تاکید براین موضوع که در این مورد تنها شهرداری ها تاثیرگذار نیستند و سازمان های دیگر نیز دخیل هستند، افزود: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، دیگر ادارات و سازمان های مربوطه نیز باید همکاری کنند.
مدیر منطقه یک شهرداری قزوین تاکید کرد: رویکرد ما در مجموعه مدیریت شهری، عمران، آبادانی و توسعه‌ مناطق حاشیه ‌ای و کم برخوردار و توزیع عادلانه‌ خدمات در این مناطق است که با جدیت همچنان ادامه دارد.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *