تمرینات قایقرانی را در منزل ادامه می‌دهم

عطا زارعی در گفتگو با مهر با اشاره به شرایط خاص ایجاد شده به واسطه شیوع کرونا گفت: گسترش این ویروس و محدودیت‌هایی که در فعالیت‌های مردم در جامعه ایجاد کرده موجب رنجش خاطر بسیاری از هموطنان عزیز شده است.

عضو تیم ملی روئینگ ایران بیان کرد: این بیماری برنامه برای بسیاری از ورزشکاران نیز را دستخوش تغییر کرد و بسیاری از آن‌ها تمرینات خود را در منزل پیگیری کردند.

زارعی در پاسخ به این سوال که روزی فکر می‌کرد در منزل تمرین قایقرانی انجام دهد، گفت: خیلی آزار دهنده است که تمریناتی که روزگاری در فضای باز و استخرهای پر از آب برگزار می‌شد را به فضای خانه‌های کوچک امروزی ببرید.

وی در ادامه افزود: اما برای ورزشکاران حرفه‌ای که قصد فتح سکوهای مسابقات بین‌المللی را دارد، کار نشد ندارد.

عضو تیم ملی روئینگ ایران تصریح کرد: در دوران قرنطینه تمرینات خود را با یک دستگاه شبیه‌ساز قایقرانی که هیأت قایقرانی تهیه کرده در منزل ادامه می‌دهم.

وی از پیگیری برنامه‌های تمرینی تیم ملی توسط مربی تیم ملی خبر دارد و گفت: برنامه تمرینی خود را با جدیت و ممارست بر طبق برنامه‌های ابلاغی مربی زحمت‌کش تیم ملی پیگیری می‌کنم.

وی از دلتنگی خود برای پارو زدن گفت و آخرین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا را اواخر آذرماه سال گذشته در تایلند عنوان کرد که با بدشانسی مقام چهارم را کسب کرده بود.

زارعی تعلیق المپیک را برای کسانی که به مرز آمادگی بالا رسیده بودند را بد و برای کسانی که از برنامه‌های تمرینی خود عقب بودند را فرصت مناسبی جهت رسیده به شرایط ایده‌آل عنوان کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *