تشکیل ۱۳۰ فقره پرونده تخلفاتی مرتبط با کرونا در آذربایجان‌ شرقی

تشکیل ۱۳۰ فقره پرونده تخلفاتی مرتبط با کرونا در آذربایجان‌ شرقی
تشکیل ۱۳۰ فقره پرونده تخلفاتی مرتبط با کرونا در آذربایجان‌ شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، احد یوزباشی روز سه شنبه در نشست خبری کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: بعد از ۱۲ اسفند و شیوع کرونا، گزارشاتی در زمینه کمبود ماسک و مواد اولیه ضدعفونی وصول شد که بلافاصله وارد عمل شدیم.

وی افزود: با توجه به تجربه قبلی در زمینه احتکار، شیوه نامه‌ای مبنی بر همکاری با دستگاه‌ها و تهیه اطلاعات تدوین شد تا برای کسب و کارهای قانونی مشکل ایجاد نشود.

یوزباشی خاطرنشان کرد: اطلاعات دقیق و کاملی از تهیه و توزیع کننده ها داریم و با توجه به آمارها ورودی و خروجی و محل‌های عرضه را رصد و بازرسی می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل ۱۳۰ فقره پرونده تخلفاتی در استان، گفت: در این راستا ۵۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی، ۲۴۰ هزار ماسک ساده، ۵ هزار ماسک N۹۵، یک میلیون ğtj دستکش، ۱۳۰۰ دست لباس ایزوله و ۲۰۰ کیلو پارچه تولید ماسک، ۱۰۸۰۰ اسپری تقلبی کشف و بلافاصله در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تبریز قرار داده شد.

یوزباشی از تشکیل ۱۲ هزار و ۴۸۸ فقره پرونده تخلفاتی در تعزیرات در سال گذشته خبر داد و گفت: از این میزان ۱۲ هزار و ۵۱۵ فقره رسیدگی شده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *