بیش از ۲ هزار متر از دارالسلام گلابچی کاشان زیر کشت گل محمدی است

بیش از ۲ هزار متر از دارالسلام گلابچی کاشان زیر کشت گل محمدی است
بیش از ۲ هزار متر از دارالسلام گلابچی کاشان زیر کشت گل محمدی است

غلامعلی ساران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم توجه جدی به گیاهان دارویی اظهار داشت: گل محمدی با توجه به نیاز آبی کم و همچنین درآمد خوب یکی از گیاه‌های زیر سطح کشت در شهرستان کاشان است.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار متر مربع از دارالسلام گلاب چی کاشان زیر سطح کشت گل محمدی است، ابراز داشت: برداشت این محصول جهانی از اواخر فروردین ماه در دارالسلام گلاب چی کاشان شروع و تا خرداد ماه ادامه دارد.

اشتغال زایی ۵۰ نفر در فصل برداشت گل محمدی در دارالسلام

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان از اشتغال زایی ۵۰ نفر در فصل برداشت گل محمدی در دارالسلام خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در سال جاری بیش از ۵۰۰ کیلو گل محمدی برداشت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر خاطرنشان کرد: حضور و تجمع شهروندان و برگزاری مراسم در آرامستان های کاشان همچنان ممنوع است.

دفن اموات کرونایی در آرامستان های کاشان همچنان انجام می‌شود

ساران با بیان اینکه دفن اموات کرونایی در آرامستان های کاشان همچنان انجام می‌شود، گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونای کاشان برگزاری تجمع و مراسم در محوطه آرامستان های کاشان ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان مهمترین دلیل عدم اجازه برگزاری تجمع و مراسمات در آرامستان های کاشان را پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا دانست و گفت: لازم است خانواده متوفیان از آوردن کودکان و سالخوردگان در مراسم‌های تشییع و تدفین جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که ستاد مبارزه با کرونا مجوز حضور همشهریان را در آرامستان های شهر صادر کند حضور مردم در این مکان ممنوع است، افزود: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در مورد برگزاری ویژه برنامه‌های لیالی قدر در کنار گلزار شهدای دارالسلام پس از تصمیم گیری در ستاد مبارزه با کرونای شهرستان هر گونه تصمیم به اطلاع مردم خواهد رسید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *