بن استوکس به تیم Ashes انگلیس اضافه شد و برای استرالیا آماده است.

بن استوکس به تیم تست مردان انگلیس برای تور Ashes اضافه شد و می گوید که پس از استراحت از کریکت “آماده برای استرالیا” است.

به ورزشکار دورهمی همه کاره این امکان داده شده است که پس از دومین عمل جراحی در یک کریکت، تمرینات خود را از سر بگیرد. انگشت اشاره چپ شکسته و در ۴ نوامبر به تیم ملحق خواهد شد.

استوکس در ماه جولای اعلام کرد که او در حال استراحت نامحدود از کریکت برای اولویت دادن به سلامت روان خود بود، اما تأیید کرده است که اکنون که دوباره به تناسب اندام رسیده است، دوباره احساس انرژی می کند.

استوکس گفت: «من استراحتی داشتم تا سلامت روانی خود را در اولویت قرار دهم و انگشتم را مرتب کردم. من مشتاقانه منتظر دیدار دوستانم و حضور در زمین با آنها هستم. من برای استرالیا آماده هستم.

مدیر عامل کریکت مردان انگلیس، اشلی گیلز، افزود: “به دنبال یک عمل بسیار موفقیت آمیز روی انگشت خود و چندین مکالمه در طول گذشته چند هفته بین من و بن، کادر پزشکی ما و تیم مدیریتش، بن با من تماس گرفت و گفت که آماده بازگشت به کریکت است و از احتمال بازی در نقش مهم در سریال Ashes هیجان زده است.

    برنامه Guardian را از فروشگاه برنامه iOS در iPhone یا فروشگاه Google Play در تلفن‌های Android با جستجوی «The Guardian» دانلود کنید.
  • اگر قبلاً برنامه Guardian را دارید، مطمئن شوید که در آن فعال هستید. جدیدترین نسخه.
  • در برنامه Guardian، روی دکمه زرد در پایین سمت راست ضربه بزنید، سپس به تنظیمات (نماد چرخ دنده)، سپس اعلان‌ها بروید.
  • اعلان‌های ورزشی را روشن کنید. .
آیا این مفید بود؟

از بازخورد شما متشکریم.

” بن بارها و بارها نشان داده است که چقدر برای تیم انگلیس مهم است و حضور او برای سریال Ashes خبر بسیار خوبی برای همه ما و به ویژه کریس [سیلوروود]، جو [روت] و بقیه است. بازیکنان.”


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *