برگزاری رقابت‌ قویی‌ترین مردان تهران در بحران”کرونا”/ رییس فدراسیون: اطلاع ندارم!

به گزارش ایسنا، با وجود شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور و بر خلاف دستورالعمل صریح در لغو برگزاری رویدادهای ورزشی در سراسر کشور، روز جمعه مسابقات قویترین مردان استان تهران برگزار و نفرات برتر مشخص شدند!

ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از برگزاری این مسابقات خبر اطلاعی ندارم! این‌ها برنامه‌های استانی است و خود هیات‌ها باید آن را رعایت کنند. نباید این مسابقات را برگزار می‌کردند چرا که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و متاسفانه آثار مخربی هم داشته است.

رییس فدراسیون بدنسازی افزود: قطعا اگر رییس هیات بدنسازی تهران این مسابقات را برگزار کرده، کم‌لطفی کرده‌ است. حتما الان با او تماس می‌گیرم و این موضوع را پیگیری خواهم کرد. الان در وضعیتی نیستیم که بخواهیم بر خلاف مصالح ملی دست به برگزاری مسابقات بزنیم چرا که باعث افزایش مشکلات خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون به هیات‌های استانی خود اعلام نکرده از برگزاری مسابقات خودداری کنند، گفت: ما حتی قبل از اینکه ستاد مبارزه با کرونا دستور لغو مسابقات ورزشی را بدهد، رقابت های کشوری را در بندرعباس و سیستان و بلوچستان لغو کردیم و به تبع آن نیز کلیه استان‌ها باید از این موضوع اطلاع داشته باشند. هیچ ضرورتی ندارد در چنین شرایطی مسابقه‌ای در هیچ کجای کشور برگزار شود.

پورعلی‌فرد در واکنش به غاین موضوع که رییس هیات تهران اعلام کرده این مسابقات بدون حضور تماشاگر بوده است، خاطرنشان کرد: حتی بدون حضور تماشاگر نیز نباید مسابقه برگزار می‌شد. در این رشته برخورد فیزیکی مثل دست دادن و یا گرم کردن وجود دارد که ممکن است باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا شود. پشت استیج نیز ورزشکاران در فضایی کوچک حضور دارند که این موضوع نیز خطرناک خواهد بود.

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *