برخورد اجراییات شهرداری با دستفروشان

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز گذشته با حضور معاون دادستان، بازرسی اتاق اصناف، نماینده اجراییات شهرداری و پلیس اماکن از بازارهای سطح شهر بازدید به عمل آمد و به صاحبان واحدهای صنفی برای تعطیل کردن واحدها در شرایط فعلی تذکرات لازم داده شد.

وی افزود: این بازرسی‌ها از محدوده خیابان ۲۲ بهمن، شریعتی، مدرس و مجتمع‌های تجاری انجام شد و به واحدهای صنفی تذکر داده شد که برای حفظ سلامت خود و جامعه تا اطلاع ثانوی تعطیل کنند.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: بازرسان امروز هم به واحدهای صنفی شهرک‌های معلم و مسکن تذکرات لازم را ارائه می‌دهند.

پهلوانی با بیان اینکه اطلاع رسانی‌های لازم به صورت کتبی و شفاهی انجام شده است، گفت: اصنافی که این تذکرات را رعایت نکنند باید منتظر صدور احکام قضائی باشند.

وی عنوان کرد: نانوایی‌ها، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، واحدهای صنفی عرضه کننده آجیل و خشکبار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها تعطیل نخواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه صنف تعمیرکاران خودرو نیز تعطیل نمی‌شود، بیان داشت: مجتمع‌های تجاری، پوشاک و کیف و کفش فروشی‌ها، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها نیز باید تعطیل شوند.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه از برخورد اجراییات شهرداری با دستفروشان و دوره گردها خبر داد و گفت: اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد با این حال نیازمند برخورد قضائی هم هستیم.

وی تعطیلی واحدهای صنفی مذکور را نیازمند انجام اقدامی فرهنگی دانست و افزود: مردم باید رعایت کنند زیرا تا زمانی که مردم در خیابان هستند مغازه‌ها هم باز خواهند بود.


منتشر شده

در

کرمانشاه

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *