انگلیس و ایرلند شمالی در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۲ زنان به مصاف هم خواهند رفت

انگلیس پس از قرعه کشی در یورو ۲۰۲۲ زنان تابستان آینده با یک درگیری تیم های خانگی روبرو می شود. گروهی با ایرلند شمالی میزبان در آخرین بازی مرحله خود در ورزشگاه سنت مری ساوتهمپتون با اولین تیم کنی شیلز در تورنمنت بازی خواهند کرد.

این قرعه کشی حس بسیار آشنای را برای انگلیس ایجاد کرد که در همان بازی هستند. گروه مقدماتی جام جهانی به عنوان دو حریف خود یعنی اتریش و ایرلند شمالی. آنها همچنین با نروژ روبرو خواهند شد که در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۹ آن را شکست دادند.

این خیلی خوب است، سرمربی تیم ملی انگلیس، سارینا ویگمن، در مورد رویارویی با ایرلند شمالی گفت: “خیلی خوب است.” “امیدوارم که فروخته شود. البته قبلاً با آنها بازی کرده‌ایم – این استادیوم شگفت‌انگیز نیز هست. برای همه خوب است، زیرا می‌خواهیم خوب کار کنیم، می‌خواهیم طرفداران خود را داشته باشیم، اما برای اینکه ایرلند شمالی نیز هواداران خود را داشته باشد، عالی است.” ماه در مسابقات مقدماتی جام جهانی و ایرلند شمالی در ماه آوریل، که می تواند بینش حیاتی را قبل از مسابقات خانگی ارائه دهد. انگلستان شنبه تیم شیلز را ۴-۰ شکست داد که نشان از برتری آنهاست. ویگمن گفت: «آنها کشورهایی هستند که ما به خوبی می شناسیم. “اتریش و ایرلند شمالی در گروه ما در مقدماتی جام جهانی قرار دارند و نروژ را به خوبی می دانم زیرا با هلند بازی های زیادی با آنها انجام داده ام.” انبار ویکتوریا منچستر، در فاصله ای دور از اولدترافورد، زمانی که ایرلند شمالی برای بازی با انگلیس کشیده شد، که شیلز را عصبانی کرد. او گفت: «انگلیسی‌ها همه تشویق می‌کردند و فریاد می‌زدند: «ما ایرلند شمالی را داریم، زیرا این مسابقه برای آنها آسان است». “اما ما باید سه بازی را از هم جدا کنیم و در اولین بازی بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و سپس به بازی دوم و سپس سوم فکر کنیم.” ” class=” dcr-10khgmf”>

آیا این مفید بود؟

data -testid=”feedback” hidden=”” class=”dcr-187nwr8″>از بازخورد شما متشکریم.

هلند، قهرمان فعلی، در گروه C قرار دارد، جایی که آنها با مسلما بهترین تیم از گلدان دو، سوئد، که در رده بندی جهانی پس از ایالات متحده در رده دوم قرار دارند، روبرو می شوند. هیچ یک از طرفین نگران رویارویی با سوئیس و روسیه در این بخش نخواهند بود.

آلمان برنده هشت بار (یک بار آلمان غربی) در گروه B با اسپانیا همراه شد. به طور گسترده ای به عنوان اسب های تیره، دانمارک و فنلاند در نظر گرفته می شوند. فرانسه و ایتالیا انتظار خروج از گروه D را دارند، اگرچه ایسلند و بلژیک به ترتیب در رده بندی قابل احترام شانزدهم و نوزدهم در رده بندی جهانی قرار دارند.

انگلیس در یورو ۲۰۱۷ شکست خورد. فینال ها به هلند، که توسط ویگمن به پیروزی خانگی خود هدایت شدند، تجربه ای که انگلیس امیدوار است بر مبارزات آنها تأثیر بگذارد.

ورزشگاه ۷۶۰۰۰ نفری منچستریونایتد، اولدترافورد، خواهد بود. جایی که انگلیس در ۶ ژوئیه مسابقات را مقابل اتریش افتتاح کرد. شاگردان ویگمن در ۱۱ ژوئیه در برایتون با دشوارترین بازی روی کاغذ مقابل نروژ روبرو خواهند شد. انگلیس پیش‌بینی می‌کند که به مرحله حذفی صعود کند، جایی که تیم‌های صعود کننده از گروه A با مسابقات مقدماتی گروه B که ظاهر سختی دارند، دیدار خواهند کرد.

“بلیت بخرید!” ویگمن گفت. “بازی افتتاحیه عظیم خواهد بود. وقتی جمعیت آنجا باشد، دوازدهمین زن پشت سر ما خواهند بود. ما فقط از هواداران می خواهیم که به ما کمک کنند تا عملکردی عالی داشته باشیم.”

به عنوان میزبان سطح مشخصی از انتظارات از انگلیس وجود دارد و آنها به دنبال تکرار دستاوردهای مردان خواهند بود. تابستان گذشته با راهیابی به فینال ومبلی، حتی اگر ۳۱ ژوئیه راه زیادی به نظر برسد. انگلیس دو بار در سال‌های ۱۹۸۴ و ۲۰۰۹ نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا شده است.

بیش از ۱۵۰۰۰۰ بلیت در فروش پیش از رای‌گیری فروخته شد و یوفا امیدوار است که یک امتیاز قابل توجه به دست آورد. جذب بیشتر، به ویژه برای بازی تیم های میزبان در ساوتهمپتون.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *