انجام بیش از ۱۳ هزار مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان

انجام بیش از ۱۳ هزار مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان مهدی یحیایی در حاشیه جلسه کارگروه خرید گندم با اعلام این خبر افزود : این بازرسی ها در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و بمنظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان انجام گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۹۷ ، ۱۵درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی ها از واحدهای خبازی استان گفت: با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه  می نمایند به شدت برخورد می شود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، ۸۳۲ فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عدم رعایت ساعات کاری ، عرضه خارج از شبکه آرد و غیره تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت ، این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
مهدی یحیایی ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت های مشترک بازرسی را از مهمترین مصوبات و اهداف کارگروه آرد و نان استان عنوان کرد و گفت: بمنظور بهبود کیفیت نان های تولیدی استان در سال گذشته ۱۸۹۵ ( نفر ساعت )  از متصدیان واحدهای خبازی در سطح استان آموزش های لازم را دیده اند و این امر در سال جاری نیز در حال اجرا می باشد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان افزود: عملکرد واحدهای نانوایی بصورت ماهانه از حیث کمیت ، کیفیت ، قیمت و نصب نرخنامه و تعداد شکایت های مردمی مورد بررسی قرار می گیرد که طی ارزیابی صورت گرفته در فروردین ماه سالجاری ، استان سمنان با ۳ مورد شکایت مردمی از نانوایی ها ، جایگاه برتر را در کشور دارا می باشد که با بازرسی جدی تر نانوایی های سطح استان و بهره گیری از بازرسان افتخاری زمینه کاهش شکایات مردمی و افزایش رضایت مندی مشتری را فراهم نموده است.

وی خاطر نشان کرد هم استانیهای عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی ، گرانفروشی ، عدم رعایت ساعت کاری ، عرضه خارج از شبکه و جابجایی مشکوک آرد  موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

سمنان

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *