امیر نصیرزاده در گذشت رحیم جدی اردبیلی را تسلیت گفت

امیر نصیرزاده در گذشت رحیم جدی اردبیلی را تسلیت گفت

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی درگذشت استاد پیشکسوت و دارنده سوت طلایی فدراسیون جهانی کشتی رحیم جدی اردبیلی، برادر سرلشکر خلبان غفور جدی اردبیلی را به جامعه ورزشی و مردم شریف اردبیل تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

از آغاز فراگیری ویروس کرونا،   ملت شریف ایران برغم تلاش شبانه روزی و مجاهدانه ی کادر درمانی کشورمان، متاسفانه در سوگ از دست دادن تعدادی از عزیزان خویش به دلیل ابتلا به این بیماری منحوس نشسته اند. در این بین، خانواده بزرگ و شریف نیروی هوایی ارتش دردمندی و داغداری از دست دادن تعدادی از پیشکسوتان شریف و منسوبین خود را تجربه کرده است.

امروز نیز متاسفانه رسانه های ورزشی خبر درگذشت استاد پیشکسوت و داور ممتاز بین المللی کشتی کشورمان و مدرس خوشنام  و دارنده سوت طلایی فدراسیون جهانی کشتی ” فیلا ” طی دهه های متمادی را مخابره کردند.

زنده یاد استاد رحیم جدی اردبیلی که در گود زورخانه و دایره ی تشک کشتی، آوازه ای در بین پهلوانان سرزمین ما داشت، برادر سرلشکر خلبان غفور جدی اردبیلی _ پهلوان نبردهای هوایی و میدان مبارزه ی توامان با نفس و دشمن متجاوز بود.

این سوگ بزرگ را به جامعه ورزشی کشورمان بویژه علاقه مندان به ورزش پهلوانی ایران، اهالی غیرتمند اردبیل و خانواده ی خلبان شهید غفور جدی اردبیلی تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان غفران الهی و برای جامعه ی بشری و ملت شریف مان دفع شر این ویروس منحوس و تندرستی مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

 

اخبار سیاسی |


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *