استقلال نه، علی کریمی در آستانه پیوستن به الدحیل

به گزارش “ورزش سه”، طی یکی، دو روز گذشته شایعه جدایی علی کریمی از باشگاه القطر مطرح شده است. برخی رسانه های مجازی در قطر از احتمال جدایی کریمی خبر دادند تا در ایران شایعاتی درباره احتمال بازگشت این ستاره فوتبال به ایران و بازی کردن دوباره اش برای استقلال مطرح شود.

از روز گذشته که شایعه بازگشت کریمی به استقلال در نیم فصل مطرح شده، بازتاب های زیادی به این خبر خورده اما واقعیت این است که هافبک سابق آبی ها و بازیکن ارزنده تیم ملی فعلا قصدی برای بازگشت به ایران را ندارد.

کریمی که بعد از پایان لیگ نوزدهم بارها اعلام کرد هدفش بازی کردن در خارج از کشور و لژیونر شدن است حالا که حدود ۳ ماه از حضورش در القطر می‌گذرد نیز روی حضورش در خارج کشور پایبند است و نمی‌خواهد موضعش را تغییر بدهد.

موضوع جدایی کریمی از القطر اما ربطی به بازگشت به استقلال ندارد. ماجرا از این قرار است که باشگاه الدحیل قطر پیشنهادی را به کریمی ارائه داده تا این ستاره ایرانی را به خدمت بگیرد. در این خصوص الدحیلی ها که چند روز قبل رامین رضاییان را هم از دست دادند، خواهان انتقال قرضی کریمی به تیم شان هستند.

پیشنهاد الدحیل به کریمی جدی است و صحبت های اولیه میان دو باشگاه و خود این بازیکن نیز مطرح شده است. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد و آیا علی کریمی پیراهن الدحیل قطر را برتن می‌کند یا اینکه همچنان در القطر به فوتبالش ادامه می‌دهد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *