استرالیا و انگلیس با یک پیش غذای خوشمزه جام جهانی T20 با یکدیگر آشنا می شوند

مندوباره آن زمان است. قدیمی ترین مسابقه کینه توزی در کریکت. مسابقه ای که قرن ها را در بر می گیرد. خاکستر بیست ۲۰. خیلی زیاد؟ بله خوبه با این حال، به آرامی خنده دار است که در حالی که خبرنگاران و طرفداران کریکت این دو کشور خود را برای یک سری آزمایشی آماده می کنند که بیش از دو ماه شروع نمی شود، کشورهای پایه گذار بین المللی کریکت در دهه ۱۸۰۰ در قرن بیست و یکم بازی خواهند کرد جام جهانی T20.

هر دو طرف تاکنون هر دو مسابقه خود را در تعقیب و گریز که باید از قدم زدن در پارک گرفته تا پیاده روی اجتماعی تا شیب ملایم را شامل می شد، برنده شده اند. هر کدام در یکی از صعودهای مربوطه خود بیش از آنچه که باید پف کرده و دمیدند. بردهای آنها بر اساس کار بولرهایشان و همچنین فیلدینگ روشن بوده است، بدون اینکه هیچ یک از طرفین مجبور به شیب کامل با خفاش شوند. آنها شنبه شب برای مقام اول گروه ۱ بازی خواهند کرد. با وجود کمپین های مشابه، استرالیا و انگلیس به روش های کاملاً متفاوتی وارد این مسابقه خواهند شد.

برای استرالیا، طرف T20 آنها شباهت های زیادی با تیم آزمایشی خود دارد. حمله سریع بولینگ میچل استارک، پاتریک کامینز و جاش هزلوود هستند که دو نفر آخر هنوز راه خود را در این قالب یاد می گیرند. دیوید وارنر و استیو اسمیت همچنان گلزنان کلیدی دوندگی هستند، در حالی که در تیم، بازیکنان اخیر تست متیو وید حضور دارند که ویکت را حفظ می کنند و میچل مارش با ضربات سه ضربه می زند.

استرالیایی ها در حال سرمایه گذاری هستند. کیفیت این کاسه‌بازان با سرعت برای پیروزی به پایان رسیده است، و تا کنون آنها داشته‌اند: در دو مسابقه ترکیبی از ۹ ویکت، هر ۱۶ توپ، یک توپ، هزینه هر ۱۷ ران با ۶.۴۵ اور. با این حال، آنها یک قمار را تشکیل می دهند، در یک XI که برای ضرب و شتم انباشته شده است. اکثر تیم های مدرن یک دروازه بان در بین ۶ تیم برتر دارند که فضا را برای یک بازیکن بولینگ همه جانبه باز می کند. جاستین لنگر مربی استرالیا با آدام گیلکریست در هفت سالگی بازی کرد و دروازه بان تیمش هم همین کار را می کند. این به این معنی است که باید چهار اور از رتبه اول بین گلن ماکسول، مارکوس استوینیس و مارش پیدا شود.

این همچنین به این معنی است که آدام زامپا تنها اسپینر متخصص است، بولینگ دو طلسم ویکت در هر دو مسابقه تاکنون. هنگامی که ماکسول روز پنجشنبه در جریان بازی پاورپلی مقابل سریلانکا یک یقه اوور زد، کاپیتانش آرون فینچ او را تا پایان شب پنهان کرد، به این معنی که دیگر هیچ چرخشی روی سطحی که چهار اور زامپا ۲ بر ۱۲ به دست آورد، وجود ندارد.

انگلیس یک سمت T20 بسیار مناسب‌تر دارد. از یازده تیم بدون تغییر در این تورنمنت، کریس جردن، تیمال میلز و عادل رشید همگی بول کاران متخصص در این مسابقات هستند. کریس ووکس با خفاش چیزهای زیادی ارائه می دهد و بنگلادش را با ۱ به ۱۲ از چهار اور خفه کرد. معین علی برگ برنده آنهاست، یک گزینه ضربه زدن واقعی در هر نقطه ای از نظم و در عین حال ۲ به ۱۷ و سپس ۲ به ۱۸ می گیرد. این باعث می شود که سه درزدار، از جمله یک بازوی چپ، با یک چرخان خارج و یک ساق چرخان بزرگ. ، همه اینها قبل از اینکه به دستگیره های درهای کمتر از خط مقدم لیام لیوینگستون به عنوان گزینه شماره شش بیایید.

The Spin: ثبت نام کنید و ایمیل هفتگی کریکت ما را دریافت کنید.

سپس قدرت ضربه زدن در ترکیب، ادامه نزدیک شدن به جام جهانی ۵۰ بازی انگلیس است. کمپین در سال ۲۰۱۹ با اجازه دادن به بازیکنان بدون نگرانی در مورد آنچه در آینده باقی می‌ماند به ضربه زدن ادامه دهند. جیسون روی و جاس باتلر آن را در بالا باز می‌کنند، داوید مالان می‌تواند در صورت نیاز، قبل از انفجار جانی بیرستو، معین و لیوینگستون، اینینگ‌ها را لنگر بیاندازد. Eoin Morgan از دویدن کوتاهی برخوردار بوده است، اما همچنان دارنده رکورد جهانی شش ضرب در یک اینینگ یک روزه است. ووکس، جردن و رشید اصحاب رده پایین تری هستند، تا حدی که همتایان آنها با هم مطابقت ندارند. div data-print-layout=”hide” data-link-name=”rich-link-9 | 9″ data-component=”rich-link” data-name=”placeholder” class=”dcr-16cuuq6″>

بیشتر بخوانید

نکته اصلی برای انگلستان، با توجه به نقشی که آنها امیدوارند او برای بازی در Ashes مناسب باشد، این است که آیا باید تسلیم وسوسه شدید انتخاب مارک وود برای نگاه اولیه به وارنر و اسمیت شود یا خیر. وود یکی از سریع‌ترین توپ‌بازان جهان، یکی از مستعدترین آسیب‌دیدگان است. او می‌توانست به جای میلز، یکی دیگر از بول‌بازان سریع‌السیر با سابقه پزشکی طولانی بازی کند، اما دیدن آن‌ها در کاسه پشت سر هم به همان اندازه تماشایی خواهد بود. سرعت بالای ممکن است یکی از چیزهایی باشد که می تواند اسمیت را نامتعادل کند.

از طرف دیگر، انعطاف پذیری معین این گزینه را ایجاد می کند که او برای جایگزینی شخصی مانند مالان، جانشینی ایجاد کند و فضا را برای او ایجاد کند. چوب. با این حال، مالان یک رکورد شگفت‌انگیز در T20 در برابر بولینگ سریع دارد که می‌تواند برای از بین بردن اورهای خطرناک استرالیایی حیاتی باشد. اگر روی و باتلر نتوانند زودتر فرمان را برعهده بگیرند، و این نوع احتیاط لازم است، کلید این مسابقه می‌تواند این باشد که چگونه مهاجمان انگلیس مقابل پنجمین پرتاب کننده موقت استرالیا قرار بگیرند. اگر کسی مانند لیوینگستون آن چهار اور را غارت کند، می‌تواند همان مسابقه باشد. هر اتفاقی که بیفتد ارتباط بسیار کمی با اتفاقات چند ماهه خواهد داشت. اما برای مدتی در شنبه شب، به نظر می رسد مهم باشد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *