با تبدیل شدن مبلمان به مد خیابانی، Ikea جایگزین Topshop می شود

Bقفسه‌های کتاب، قالیچه‌های پوست گوسفند و کوفته‌ها قرار است برای اولین بار در خیابان آکسفورد عرضه شوند. در لحظه ای که تغییر بزرگی را در چشم انداز خرده فروشی نشان داد، Ikea این هفته اعلام کرد که در حال تسلط بر فروشگاه پرچمدار سابق تاپ شاپ در معروف ترین منطقه خرید لندن.

بازار اثاثیه و لوازم جانبی خانه رونق گرفته است زیرا مردم در طول همه‌گیری همه‌گیر از خانه کار می‌کردند، و نشانه‌هایی وجود دارد که مبل‌ها و کوسن‌های پرتابی به زودی فضای خالی را که پس از عقب‌نشینی خرده‌فروشان مد فیزیکی باقی مانده است، پر می‌کنند.

لوسی استینتون، مدیر تجاری در تحلیلگران خیابانی محلی Local شرکت دیتا گفت: «مد چندین سال است که به‌طور مداوم از خیابان‌های بزرگ کنار می‌رود، که با همه‌گیری همراه شد و مردم کمتر روی کمد لباس‌هایشان سرمایه‌گذاری می‌کردند، زیرا ما برای مدت طولانی در خانه بودیم. با توجه به اینکه تعدادی از برندهای مد خیابانی که دارایی های خود را به صورت ارگانیک یا از طریق تجدید ساختار منطقی می کنند، بسیاری از واحدها در نتیجه خالی مانده اند.”

نقل مکان Ikea به شهر باعث ایجاد آن می شود. در برابر H&M و Zara که زنجیره‌های تخصصی لوازم خانگی و همچنین فروشگاه‌های سنتی‌تری مانند Next و John Lewis و شرکت‌های تازه‌کار مانند Anthropolgie، Arket و Urban Outfitters راه‌اندازی کرده‌اند که ترکیبی از سبک زندگی از مد و کیت خانه را به خریداران ارائه می‌دهند. /p>

متخصصان آنلاین از جمله Made.com و Loaf همچنین نشانگرهایی را در خیابان‌ها برای عمومی کردن کسب‌وکار خود قرار داده‌اند، در حالی که متخصصان DIY B&Q و Homebase در حال آزمایش فروشگاه‌های کوچک هستند. جان لوئیس سعی کرد با فروشگاه‌های مستقل پاپ آپ در برخی از مراکز خرید، خریداران را برای طیف جدید لوازم خانگی ارزان قیمت Anyday خود جذب کند و به دنبال فضاهای کوچک‌تر در خیابان‌های بزرگ است.

H & آمپر؛ M صفحه اصلی فروشگاه
H&M 28 فروشگاه H&M در بریتانیا دارد و برنامه های بیشتری دارد. عکس: PR Image

H&M دارای ۲۸ فروشگاه خانگی است. در سرتاسر بریتانیا و برنامه‌های بیشتری دارد، زیرا اولین فروشگاه خود را در سال ۲۰۱۹ افتتاح کرده است، در حالی که هشت فروشگاه زارا هوم وجود دارد و این برند در حال قرار دادن لوازم خانگی در بیشتر فروشگاه‌های اصلی خود است.

در مرکز لندن، از سال ۲۰۲۳، Ikea اقلام کوچکی را برای بردن به خانه و نمایش مبلمان بزرگ برای تحویل در خانه ارائه می دهد. یکی دیگر از فروشگاه‌های بزرگ دیگر در هامرسمیت در زمستان امسال برنامه‌ریزی شده است.

گروه مبلمان سوئدی تلاش‌های متعددی برای جابه‌جایی به خیابان بزرگ داشته است، که برخی از آنها به گل نشسته‌اند، اما زمان‌بندی شده است. اکنون می تواند درست باشد.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *