از ارائه هر گونه خدمات به مسافران در پارک ها و بازار خودداری شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزاله کناری فرماندار در بخش دوم خبر جلسه ستاد پیشگیری بیماری کرونا شهرستان بندرعباس اظهار داشت: ورودی‌های شهرستان بندرعباس که در حال حاظر کنترل و رصد می‌شود، بر شدت نظارت و کنترل آن افزوده شود.

وی در ادامه گفت: نظارت و کنترل تمامی ورودی‌های شهرستان بندرعباس شامل جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی با شدت بیشتری به صورت ۲۴ ساعته ادامه پیدا کند و این همکاری به کمک تیم‌هایی مرکب از هلال احمر، علوم پزشکی، بسیج و با کمک پلیس راهور و انتظامی در حال انجام شدن است.

این مقام مسئول بیان کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید ورودی‌های تمامی شهرها و روستاهای شهرستان نیز به کمک دهیاری‌ها و شهرداری‌ها کنترل و رصد شود.

کناری گفت: از ارائه هر گونه خدمات به مسافران در پارک‌ها و بازار خودداری شود و لذا برپایی هر گونه چادر در پارک‌ها و بوستانهای شهرستان بندرعباس ممنوع شد.

فرماندار بندرعباس اظهار کرد: جهت رفاه حال شهروندان و کمک به سلامت خانواده‌ها تردد خودروها در ساحل سورو ممنوع شد و مقرر گردید شهرداری با کمک انتظامی، دریابانی و پلیس راهور تمامی ورودی‌های خودرو به سمت ساحل سورو را مصدود نمایند و از شهروندان و ساکنین محله سورو نیز درخواست می‌شود که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

کناری در پایان تصریح کرد: مجدداً از تمامی شهروندان و خصوصاً مادران دلسوز شهرستان بندرعباس درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت عزیزانشان از هر گونه تردد غیر ضروری و خصوصاً از حضور در بازار و مراکز پرجمعیت خودداری کنند و مایحتاج ضروری خود را از فروشگاه‌های محله و فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند و از تهیه آنها از طریق دستفروشان خصوصاً دستفروشان اطراف بازهر ماهی فروشان خودداری کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *