ارائه ۴۵۰ نفر ساعت آموزش‌ فنی به مددجویان بهزیستی کاشان

ارائه ۴۵۰ نفر ساعت آموزش‌ فنی به مددجویان بهزیستی کاشان
ارائه ۴۵۰ نفر ساعت آموزش‌ فنی به مددجویان بهزیستی کاشان

محمود علوانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور است، اظهار داشت: این مرکز در واحدهای مختلف از قبیل مراکز ثابت، سیار، آموزش در صنایع، آموزش روستایی، آموزش جوار دانشگاهی و همچنین نظارت بر آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فعالیت دارد.

وی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این مرکز را ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای به جوانان جویای کار دانست و ابراز داشت: به این منظور نیاز سنجی آموزشی در بخش‌های مختلف انجام و پس از آن دوره‌های مختلف در پورتال آموزشی برای ثبت نام کارجویان پیش بینی می‌شود.

ارائه بیش از ۵۹۶ هزار نفر آموزش‌های فنی و حرفه ای به شهروندان کاشانی

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان با اشاره به ارائه بیش از ۵۹۶ هزار نفر آموزش‌های فنی و حرفه ای توسط این مرکز در سال ۹۸ به شهروندان کاشانی در مراکز مختلف تابعه تصریح کرد: از این تعداد فقط در مرکز ثابت آموزشی شهید موسویان یک هزار و ۵۱۸ نفر و بیش از ۲۶۶ هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه ای را فرا گرفته‌اند.

وی همچنین از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای توسط این مرکز در زندان‌ها، روستاها، پادگان‌ها و در صنایع و صنوف مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش آموزش سیار شهری نیز متقاضیان در شهرهای قمصر، جوشقان کامو، نیاسر، برزک و مؤسسه راه روشن کاشان نیز آموزش‌های فنی و حرفه ای را آموخته‌اند.

ارائه ۴۵۰ نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه ای به مددجویان بهزیستی

علوانی با اشاره به ارائه خدمات آموزش‌های فنی و حرفه ای در آموزشگاه‌های آزاد و همچنین جوار دانشگاهی توسط کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان یادآور شد: از جمله خدمات ارائه شده توسط این مرکز آموزش در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی بوده است که در طی این آموزش‌ها، مددجویان بهزیستی در قالب ۴۵۰ نفر ساعت آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی همچنین از شرکت حدود دو هزار و ۶۳۰ نفر در آزمون‌های ادواری و تفاهم نامه‌ای فنی حرفه ای شهرستان کاشان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: این آزمون‌ها در حوزه‌های قالیبافی و صنعت ساختمان و آزمون‌های هماهنگ برگزار و در انتها برای متقاضیان واجد شرایط گواهینامه صادر شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان با اشاره به امضا تفاهم نامه با دانشگاه کاشان و دانشگاه آزاد برای آموزش و ارتقای مهارت دانشجویان افزود: در این مرکز علاوه بر مشاوره و رهگیری اشتغال کارآموزان، معرفی به مؤسسات کاریابی نیز توسط واحد مشاوره انجام می‌شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *